InicioSociedadeMultiplicáronse por tres en 2017 as queixas presentadas ao Valedor do Pobo...

Multiplicáronse por tres en 2017 as queixas presentadas ao Valedor do Pobo en relación aos concellos

O Valedor do Pobo recibiu ao longo de 2017 máis de 3.300 queixas relacionadas con concellos galegos, o que supón unha cifra significativamente superior ás 994 do ano anterior.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Valedor do Pobo recibiu ao longo de 2017 máis de 3.300 queixas relacionadas con concellos galegos, o que supón unha cifra significativamente superior ás 994 que rexistrou no exercicio 2016.

Así o recolle o informe feito público polo organismo, que recolle 14.622 queixas relacionadas con administracións públicas galegas ao longo de 2017.

Entre elas, seguen destacando as que afectan á Xunta de Galicia, que estaba relacionada con 10.924, o 74,71% do total (un ano antes era o 98% das queixas sobre administracións públicas).

Pola súa banda, os concellos pasaron de ser o 1,5% do total das queixas neste ámbito en 2016 ao 23%. As universidades galegas están relacionadas con 288 queixas e as deputacións provinciais con 36. Finalmente, 456 queixas tiñan a súa fonte en administracións doutro tipo.

En relación á administración autonómica, o departamento ao que se refire un maior número de queixas é a Sanidade (4.812), seguida da Consellería de Infraestruturas (2.132), a Consellería de Cultura e Educación (1.756) e a Consellería de Economía (1.410).

En canto ás queixas municipais, 2.257 corresponden a concellos da provincia de Pontevedra, sobre todo a Rodeiro (1.109) e Gondomar (822); e 1.094 aos da Coruña, das que 621 estiveron relacionadas con Sada. En Lugo orixináronse 118 queixas municipais e en Ourense 265.

FALTA DE COLABORACIÓN

Do mesmo xeito, o informe do Valedor recolle que durante o ano 2017 foi necesario realizar chamadas de atención por temas relacionados co deber de colaboración das institucións públicas galegas.

En concreto, as chamadas de atención “máis contundentes” levaron a cabo durante o exercicio en 85 ocasións en relación a departamentos da Administración autonómica e en 85 ocasións a concellos.

Na Xunta, foi necesario realizar 47 chamadas de atención á Consellería de Cultura, 14 á de Economía, 12 a Medio Ambiente, unha a Infraestruturas, oito a Política Social, tres a Sanidade, catro a Medio Rural, unha a Augas de Galicia e unha á Aplu. No ámbito municipal, destacan oito chamadas de atención a Vigo e seis a Sarria e a Ponteareas.

ÚLTIMAS

Desmantelan en Mos unha festa rave

A Garda Civil de Pontevedra, a través do Grupo de Información da súa comandancia, informou sobre...

Rescatan a varios veciños dun edificio en chamas en Vigo

Os Bombeiros de Vigo rescataron a varios veciños dun edificio en Vigo no que...

Defensor do Pobo aproba a xestión de Vigo no incendio do edificio Alfonso X e critica á Xunta

O Defensor do Pobo emitiu un informe en resposta á solicitude de atención formulada...

OPINIÓN.- Vigo: Un plan de transporte para o futuro

A cidade de Vigo atópase nun momento crucial da súa historia. O crecemento desordenado...