InicioSociedadeProtestas de pasaxeiros polo desvío a Asturias dun voo Barcelona-Vigo: "Non recibimos...

Protestas de pasaxeiros polo desvío a Asturias dun voo Barcelona-Vigo: “Non recibimos ningún tipo de atención”

Os viaxeiros critican o atraso dos autobuses que os trasladaron a Galicia, mentres Vueling xustifica o desvío por "meteoroloxía adversa".

PUBLICADO O

- Advertisement -

O voo VY1704 Barcelona-Vigo da compañía Vueling, con máis de 200 pasaxeiros a bordo, foi desviado este venres ata o aeroporto de Asturias por, segundo explicou a empresa, “meteoroloxía adversa”; algo que non convenceu aos pasaxeiros, que se mostraron moi molestos pola “nula información e atención”.

O avión saíu de Barcelona ao redor das 19,30 horas e, para cando se achegaba a Vigo, o seu destino, sobre as 20,55 horas, o “comandante e máxima autoridade do voo tomou a decisión do desvío por meteoroloxía adversa no aeroporto”, segundo explicou Vueling en redes sociais aos numerosos afectados que manifestaron as súas queixas por estes medios.

A compañía mesmo subliña que as condicións eran adversas en “todo o norte” e que “prexudicaban aos aeroportos máis próximos a Vigo”, dado que numerosos pasaxeiros cuestionaron a decisión ao coñecer que voos doutras compañías tomaron terra con escasos minutos de diferenza.

“Tomouse a decisión operativa de desviar o voo a Oviedo, por seguridade de todos os pasaxeiros; a seguridade é o máis importante”, incide a compañía.

Con todo, o que máis acendeu aos viaxeiros foi o trato ofrecido pola compañía unha vez en Asturias, onde denuncian esperar máis de tres horas, “nun aeroporto pechado” polos autobuses nos que debían volver a Galicia.

“Non nos ofrecen nada para comer. Familias con nenos, pasaxeiros con mobilidade reducida, xente maior… Todos esperando sen nada que levar á boca horas e horas despois”, asegura un dos afectados.

Os autobuses chegaron tres horas despois de aterrar o voo en Oviedo e os pasaxeiros non chegarán a Vigo ata o seis da mañá deste sábado.

“Chegamos 8 horas máis tarde da hora prevista, tras unha odisea en autobús, sen comida, sen auga, e sen ningún tipo de atención”, censurou outro dos pasaxeiros. Dadas as circunstancias, algúns afectados criticaron que non se lles ofreceu a opción de pasar a noite nun hotel.

A este respecto, a compañía desculpouse polo atraso dos autobuses, pero asegurou que “aos pasaxeiros que necesitaban asistencia, se lles facilitou un taxi para que fosen co seu acompañante ata o seu destino final”.

ÚLTIMAS

O BNG e o Concello de Vigo cruzan críticas pola “inacción” ante o prezo da vivenda

O grupo municipal do BNG criticou este luns a "inacción" da Xunta e do...

Caballero presume dun 90 % de ocupación en Vigo polo Nadal e carga contra os “antiVigo”: “Desgústalles que nos vaia ben”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, cifrou no 90 % o nivel de ocupación...

Un home enfróntase a sete anos de prisión acusado de vender droga no bar que rexentaba en Baiona

Un home sentará este martes no banco dos acusados na sección quinta da Audiencia...

Luz Casal actuará en Vigo no Teatro Afundación en febreiro de 2026 dentro da súa nova xira

A cantante Luz Casal ofrecerá un concerto no Teatro Afundación de Vigo o vindeiro...