InicioSociedadeCargas pesadas, tóxicos como o amianto, xornadas prolongadas... reducirase a idade de...

Cargas pesadas, tóxicos como o amianto, xornadas prolongadas… reducirase a idade de xubilación no naval?

PUBLICADO O

- Advertisement -

A CIG vén de instar por escrito ao Ministerio de Traballo e Seguridade Social a que inicie os trámites legais para o establecemento de coeficientes redutores da idade de xubilación para os traballadores e traballadoras do sector naval. Deste xeito, a central dá resposta a unha reivindicación que dende hai tempo se viña debatendo entre o persoal e que consideran “de xustiza”.  A reivindicación abarca ao persoal das empresas do naval tanto de titularidade pública como privada, así como ás súas industrias auxiliares.

“Facémonos eco dunha demanda do sector, onde existe a unánime convicción da necesidade desta medida, coñecedores como son das duras condicións do traballo e das múltiples patoloxías que van acumulando co tempo, que dan como resultado que a penosidade da actividade laboral aumente exponencialmente co paso dos anos”, subliña a CIG-Industria.

A Lei Xeral da Seguridade Social estipula que se poderá rebaixar a idade de xubilación “naqueles grupos ou actividades profesionais nos que se fagan traballos excepcionalmente penosos, tóxicos, perigosos ou insalubres, que rexistren elevados índices de morbilidade ou mortalidade e nos que non sexa posíbel a modificación das condicións laborais”.

 Aelgan que o persoal do naval ten que realizar tarefas fisicamente moi esixentes (con continuos desprazamentos entre diferentes niveis transportando equipos de traballo), nas mesmas ou semellantes localizacións (peiraos, a bordo, diques, gradas, explanadas portuarias, etc.) e expostos a todo tipo de meteoroloxía.

Ademais, o sector naval reúne, defenden, “unha combinación de riscos como tóxicos, traballos en altura, espazos confinados, atmosferas explosivas ou desprazamentos de grandes cargas”.

Engadiron ademais que “xunto a isto, hai que ter en conta o impacto nas condicións de traballo da eventualidade do persoal, que xa se converteu en característica estrutural do sector; ou as consecuencias derivadas das prolongacións habituais de xornada e o réxime de traballo a quendas -incluído a nocturna”.

“Mención especial merece a problemática de saúde orixinada polo amianto, que ten provocado a existencia dun continxente de traballadores e traballadoras afectadas no sector naval, aínda en activo e sen cuantificar”, conclúen.

ÚLTIMAS

Un exempregado dunha oficina de Abanca en Vigo acepta 2 anos de cárcere por apropiarse de 139.000 euros dunha clienta

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, condenou a penas...

Volven prender lume en Chandebrito oito anos despois da traxedia na que morreron dúas persoas

Un lume forestal que comezou onte á noite en Chandebrito (Nigrán) queimou 0,73 hectáreas...

Caballero, contra as peaxes na A-52 e A-55: “As construtoras que se dediquen a contruír”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, arremeteu este venres contra a proposta da patronal...

Abel Caballero tacha de “bobada” a proposta do PP para o centro de asociacións

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, negou este venres que poña problemas á Xunta...