InicioSociedadePremio cinematográfico para un documental sobre Nova Pescanova en Namibia

Premio cinematográfico para un documental sobre Nova Pescanova en Namibia

A través dun documental de 30 minutos de duración e sete vídeos curtos cos protagonistas da historia de progreso de Lüderitz.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Grupo Nova Pescanova recibiu o premio internacional Communicator Awards 2020 na categoría de Vídeo-Brand Entertainment polo seu documental ‘A Cidade que Naceu do Mar’, que narra o labor de Responsabilidade Social Corporativa do Grupo en Namibia.

O proxecto audiovisual (‘www.laciudadquenaciodelmar.com’) é unha viaxe á cidade de Lüderitz (Namibia) da man de Nelago Kwedhi, a primeira muller en conseguir o título de capitá de barco no país. A través das súas vivencias e experiencias relata como esta pequena localidade, situada entre o deserto e o mar, renaceu grazas ao impulso da industria pesqueira tras a chegada de Pescanova hai 30 anos, como sinala a compañía.

A empresa trasladou esta realidade a través dun documental de 30 minutos de duración e sete vídeos curtos cos protagonistas da historia de progreso de Lüderitz, que hoxe en día se converteu nun lugar de oportunidades, ao dar traballo a máis de 2.000 persoas, ofrecer bolsas de estudo aos fillos dos empregados e construír vivendas, gardarías e parques infantís. Ademais, creou a primeira tenda de peixe para achegar o consumo de produtos do mar á poboación e puxo en marcha diferentes programas formativos para promover o desenvolvemento profesional na zona.

Os premios internacionais Communicator Awards, que este ano celebran a súa 26ª edición, recoñecen os mellores traballos creativos dos profesionais da mercadotecnia e a comunicación a nivel global.

Organizados pola Academia das Artes Visuais e Interactivas de Nova York (AIVA, polas súas siglas en inglés), anualmente un grupo de profesionais líderes do sector selecciona aqueles proxectos dixitais, de audio, vídeo e contido social que destacasen pola súa excelencia creativa. En total, a organización recibiu ao redor de 6.000 candidaturas por parte de empresas e organizacións de todo o mundo.

“Nos enorgullece ser recoñecidos polo noso documental, que creamos co obxectivo de dar a coñecer non só a nosa achega de valor en Lüderitz, senón o compromiso social que mantemos con todas as comunidades nas que operamos. É unha ferramenta de divulgación da nosa RSC e de sensibilización sobre o papel que xogan as empresas na procura e desenvolvemento de modelos produtivos responsables e sustentables”, afirma a directora de Comunicación do Grupo Nova Pescanova, Tesa Díaz-Faes.

Recentemente, o Grupo Nova Pescanova tamén foi recoñecida como a primeira empresa pesqueira do mundo pola súa contribución aos Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS) das Nacións Unidas, segundo o Seafood Stewardship Index.

ÚLTIMAS