O operador ferroviario Renfe desbloqueou a venda de billetes para o mes de marzo entre Vigo e Madrid e estas viaxes non inclúen a chegada dos trens Avril á Comunidade galega. Desta maneira, Renfe só ofrece prazas en trens que tardan máis de 4 horas en chegar ata a capital española desde Vigo, a pesar de que cos Avril o traxecto reduciríase ata pouco máis de 3 horas e media.
Todo iso a pesar de que o ministro de Transportes e Mobilidade Sustentable, Óscar Puente, prometeu o pasado mes de xaneiro (antes das eleccións autonómicas) na cidade olívica que estes convois chegarían en marzo. Este posible novo atraso sumaríase aos moitos anuncios anteriores sobre a chegada dos trens Avril a Galicia, que foron prometidos para o verán de 2022.
Con todo, esta data foise alongando no tempo, fixándose para finais de 2023 e despois para o primeiro trimestre de 2024. En xaneiro, Puente dixo que entrarían en funcionamento en marzo, pero agora Renfe non os ofrece. A pesar de que aínda non hai confirmación oficial do Goberno, por agora, na súa web a compañía só permite comprar billetes ata o 31 de marzo, polo que se descoñece se en abril rodarán polas vías galegas os trens Avril.
O PRESIDENTE DA CEP PIDE AO GOBERNO QUE “DEIXE DE TOMAR O PELO”
O presidente da Confederación de Empresarios de Pontevedra, Jorge Cebreiros, pediu ao Goberno que “deixe de tomar o pelo” sobre a chegada dos trens Avril a Galicia, esperando que comecen a circular “canto antes”. Así o sinalou nun encontro cos medios de comunicación levado a cabo este xoves en Vigo, onde lamentou o novo atraso destes convois.
“Cando veu o ministro o día de Reis, dixémoslle que por favor comprobase que os trens entraban polos túneles, para que non pase como en Asturias, e que cando lancen unha data, que a cumpran. Hoxe temos a noticia dunha nova demora”, criticou Cebreiros, lembrando “outros agravios” como a falta de desenvolvemento do Corredor Noroeste, a Saída Sur de Vigo ou a Conectividade dos portos por ferrocarril.
“Eu creo que xa é hora de que nos deixen de tomar o pelo”, engadiu, insistindo na necesidade da chegada da alta velocidade para pasaxeiros, co obxectivo de poder conectar Vigo con Madrid en 3 horas e media, para “competir en igualdade de condicións” con outros territorios, solicitando tamén unha aposta polo Corredor Noroeste.