InicioEconomíaO grupo Stellantis creceu no primeiro trimestre de 2024 un 5,4%

O grupo Stellantis creceu no primeiro trimestre de 2024 un 5,4%

Stellantis representa máis dunha quinta parte dos turismos e vehículos comerciais vendidos en España durante o primeiro trimestre de 2024, pechando o trimestre cunha cota de mercado do 20,4%

PUBLICADO O

- Advertisement -

Grupo Stellantis creceu no primeiro trimestre de 2024 un 5,4% en volume de vendas de turismos e vehículos comerciais dentro da rexión ‘EU29’ onde opera, e conseguiu unha cota de mercado do 19,2%, 0,9 puntos máis que en 2023, segundo detalla o fabricante nun comunicado este martes.

Stellantis afirma que este logro “reflicte o desempeño do ano anterior, a pesar da ausencia de incentivos á demanda en moitos mercados europeos importantes”.

Por países, en Francia, Stellantis mantén unha cota de mercado de turismos e vehículos comerciais do 32,4% no primeiro trimestre, o que supón un aumento de 0,3 puntos respecto de 2023. As matriculacións tamén aumentaron un 7,3%, cunha vantaxe de 7,5 puntos sobre o seu principal competidor.

En Italia, Stellantis rexistrou un aumento do 4,3% nas vendas (turismos e vehículos comerciais) en comparación co ano anterior, mantendo a súa posición como “líder do mercado”. En particular, seis modelos de Stellantis atópanse no ‘top 10’, co Fiat Panda na posición número uno e o Citroën C3 completando o podio.

En Alemaña, Stellantis experimenta un notable crecemento do 22,7%, o que se traduce nun aumento da cota de mercado de 2 puntos porcentuais ata o 13,9%.

Ademais, Stellantis representa máis dunha quinta parte dos turismos e vehículos comerciais vendidos en España durante o primeiro trimestre de 2024, pechando o trimestre cunha cota de mercado do 20,4%.

No Reino Unido, Stellantis logra un crecemento do 18,7% no primeiro trimestre, cun aumento da súa cota de mercado de 1 punto porcentual ata o 14,7%. Tamén rexistra un crecemento significativo das vendas en Portugal e outros países europeos, explica a compañía.

COTA DE MERCADO EN VEHÍCULOS COMERCIAIS DO 30%

Doutra banda, o grupo de automoción xurdido da fusión de Fiat Chrysler e Groupe PSE, detalla que o seu ‘business unit’ de vehículos comerciais, Stellantis Prol One, mantén o seu liderado no mercado cunha cota do 30% e un aumento interanual do volume do +11,1%.

Este crecemento esténdese a case todos os países europeos onde opera, “mostrando unha renovación sen precedentes con Stellantis converténdose no primeiro fabricante de vehículos comerciais en ofrecer 12 modelos en todos os segmentos”, explica.

“As cifras de vendas do primeiro trimestre de 2024 subliñan o rendemento constante das nosas marcas e a nosa liña de produto en Europa. Estes resultados debémosllos á confianza inquebrantable dos nosos clientes nos nosos produtos e marcas”, afirma o director de operacións en Europa de Grupo Stellantis, Uwe Hochgeschurtz.

Por último o mercado de vehículos eléctricos de batería (BEV, tanto turismos como vehículos comerciais, Stellantis rexistrou aumento interanual do 4,5% e un aumento do 8,2% nos 10 principais mercados, cunha cota de mercado do 14,4% en EU29 no primeiro trimestre.

Stellantis tamén lidera en varios segmentos de BEV, con posicións de podio en varios dos principais mercados europeos. En Francia, os volumes de BEV experimentan un crecemento de dous díxitos (+54%), alcanzando unha cota de mercado do 35,7%, 7,2 puntos porcentuais máis que o ano anterior. Tamén se observan aumentos significativos de volume no Reino Unido (+9%), Portugal (+5,5%) e Polonia (+8,9%).

O excelente desempeño nas vendas de vehículos eléctricos en Francia destaca o potencial deste segmento cando está apoiado por incentivos á demanda. A medida que nos esforzamos por facer que os vehículos eléctricos sexan accesibles para todos a través do noso plan estratéxico ‘Dare Forward 2030’, é esencial un esforzo colectivo de todas as partes interesadas para a adopción xeneralizada e a mobilidade sustentable”, engade Hochgeschurtz.

ÚLTIMAS

Haberá novos paros parciais de Vitrasa en pleno Nadal ante a falta de acordo

O comité de empresa de Vitrasa, a concesionaria do transporte urbano do Concello de Vigo,...

BNG e PP suman forzas no Senado para obrigar ao Goberno a rematar en 2030 o tramo do AVE entre Vigo e Porto

O Pleno do Senado aprobou este mércores, grazas á maioría absoluta do PP, unha iniciativa...

(En imaxes) O Nadal de Vigo chega ás paradas de bus e estacións de metro de Nova York, Londres, París e Roma

O Nadal de Vigo chegou ao mundo enteiro. Xa non só se coñece a nivel...

Ecoloxistas piden ao alcalde de Vigo que non coloquen luces de Nadal en árbores e paren as “podas drásticas”

A Asociación Amigas das Árbores de Vigo presentou este mércores un escrito dirixido ao...