InicioSociedadeA "maioría" dos informes vinculantes sobre a cidade do Celta son desfavorables,...

A “maioría” dos informes vinculantes sobre a cidade do Celta son desfavorables, segundo afirma a Deputación de Pontevedra

Sinala que o estudo negativo sobre a modificación da PXOM de Mos enviouse á Xunta porque o solicitou.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O deputado provincial socialista da Deputación de Pontevedra Carlos López Font denunciou que a “maior parte” dos informes favorables sobre a modificación do Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) de Mos necesaria para acometer o proxecto da Cidade Deportiva do R.C. Celta son “desfavorables“.

Así se pronunciou nun comunicado despois de que a alcaldesa, Nidia Arévalo asegurase que a maioría dos documentos sobre a actuación son favorables, polo que a acusaron de “mentir” e criticou a súa “paixón” por defender un proxecto cuxos beneficios serán “privados”. Indicou que en xullo de 2018 a Xunta solicitou a Aena un informe que se resolveu cun documento preceptivo “con carácter favorable pero condicionado á realización dunha serie de incorporacións”.

Ademais, o deputado provincial asegurou que, despois de que o Consistorio trasladase a PXOM a Aena “sen recoller as observacións emitidas o ano anterior” en setembro de 2019, o xestor de navegación aérea indicou que era preciso “un informe expreso favorable para a aprobación definitiva do plan”.

Deste xeito, referiu que Aena non considerou positivo o documento de 2018 ao aludir a que “o seu carácter favorable estaba condicionado á realización das subsanaciones indicadas”. Por ese motivo, López Font concluíu que “non hai un informe favorable, senón unha condición expresa de que haberá posicionamento favorable ou desfavorable cando se emende todo o indicado”.

En canto ao informe desfavorable do Ministerio de Fomento, a alcaldesa anunciou que se emendarían os “matices” referidos. Sobre esa cuestión, o deputado provincial lembrou que o Ministerio advertiu de que se debían establecer zonas de protección da conexión de Vigo e O Porriño que se realizará mediante un túnel. Tamén apuntou que o Goberno central anunciou que o Concello de Mos debía realizar un estudo para avaliar a afectación do proxecto no tráfico da A-55.

USOS DA CIDADE DO CELTA

Así mesmo, López Font apuntou que o Executivo central sinalou que “só entre o 5 e o 8% vincúlanse ao uso deportivo e, o resto, a actividades comerciais e de lecer”, unha postura compartida pola Deputación Provincial.

Sobre os informes favorables da Subdelegación do Goberno e a Dirección Xeral de Política Enerxética e Minas aos que aludiu a alcaldesa, o deputado provincial afirmou que eses órganos “non son competentes” para resolver a modificación do instrumento urbanístico.

ÚLTIMAS

OPINIÓN.- “A hemeroteca do Faro de Vigo: un patrimonio que debe ser accesible a todos”

A hemeroteca do Faro de Vigo é un tesouro cultural e histórico que contén...

Un vigués entre os 11 detidos por facer grafitis en trens de Cataluña

Unha operación conxunta entre Policía Nacional, Mossos d'Esquadra e Garda Urbana de Barcelona (GUB)...

Tres excarcerados tras o choque de dous vehículos na A-55 en Mos

Tres persoas tiveron que ser excarceradas nun aparatoso accidente entre dous coches ocorrido na...

Condenado a 2 anos de cárcere e perda do carné por 4 anos o condutor novel que embestiu a unha motorista en Coruxo no...

O xulgado do Penal 2 de Vigo condenou á pena de 2 anos de cárcere ao...