O director xeral de Mobilidade da Xunta, Ignacio Mestre, reclamou ao Goberno central que inclúa como rede “básica” do Corredor Atlántico a conexión ferroviaria de alta velocidade entre Vigo e O Porto (Portugal), aparte “dunha planificación técnica e económica decidida” por este proxecto.
Así o reivindicou este venres o director xeral durante a xornada de presentación da ‘Estrutura Conxunta de Colaboración Loxística na Eurorrexión’, celebrada na cidade olívica.
Neste evento, Mestre, apostou porque esta liña sexa declarada como “Rede Básica” e parte do Corredor Atlántico para impulsala, xa que non ve suficiente con incluíla na ‘Rede TENT-T’ como “Rede Básica ampliada”, que fixa o horizonte en 2040.
Deste xeito, o director xeral de Mobilidade instou ao Estado a trasladar un “plan inequívoco” para esta conexión, que sexa “similar” ao declarada polo Goberno portugués para “avanzar” nunha actuación que é “estratéxica” para a competitividade de Galicia.
Ademais, aproveitou para lamentar a “falta de avances” do Goberno central nos trámites. De feito, este mesmo xoves, o Consello da Xunta abordou un informe que sostén que España chegará con tres anos de atraso con respecto a Portugal (que o prevé para 2030) na construción deste tramo.
En definitiva, o director xeral recalcou este venres que o Executivo estatal debe crear o Comisionado do Corredor Atlántico, “definir” o plan director e impulsar os proxectos “máis prioritarios” coas comunidades autónomas do noroeste peninsular.