O grupo automobilístico Stellantis obtivo en 2021, o seu primeiro ano fiscal tras a fusión entre FCA e PSA en xaneiro de 2020, unhas ganancias netas de 13.354 millóns de euros que na comparativa interanual supón un aumento do 179%, segundo os datos presentados este mércores polo consorcio.
“Os resultados de hoxe demostran que Stellantis está ben situada para ofrecer un rendemento sólido, mesmo nas contornas de mercado máis incertos. Xuntos, centrámonos na execución dos nosos plans na nosa carreira por converternos nunha empresa tecnolóxica de mobilidade sustentable”, declarou o conselleiro delegado, Carlos Tavares.
Así, Stellantis facturou 152.119 millóns de euros o pasado ano, un 14% máis que os 133.882 millóns de euros que facturou en 2020. Desta maneira, as ganancias operativas do consorcio alcanzaron os 15.299 millóns de euros, un 106% máis que os 7.436 millóns que gañou un ano antes.
En 2021, Stellantis reforzou as súas operacións globais de financiamento en Estados Unidos coa creación de Stellantis Financial Services US, así como en Europa coa mellora das asociacións de financiamento con BNP Paribas Persoal Finance, Crédit Agricole Consumer Finance e Santander Consumer Finance.
De cara a este ano, nun contexto no que o mercado segue afectado pola pandemia, esperan un aumento ou estabilidade das vendas na maioría dos mercados nos que opera. Mentres que se propoñen lograr un fluxo de caixa libre na división industrial positivo e que a marxe operativa axustado sexa dun 10%.
Stellantis presentará o próximo 1 de marzo o seu plan estratéxico a longo prazo, aínda que xa adiantou os seus plans de electrificación, con investimentos previstos de máis de 30.000 millóns de euros ata 2025 e o anuncio de colaboracións en tecnoloxía de baterías, materiais de baterías e desenvolvemento de software.