Catro aeroportos nunha liña norte-sur duns 300 quilómetros, entre A Coruña e Porto, dan cobertura aérea a unha poboación de 6,4 millóns de habitantes, os residentes na Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal.
A guerra dos aeroportos aquí levou a unha competencia fratricida, non só entre Santiago de Compostela, Vigo e A Coruña –marcada polo populismo localista dos que gobernan–, tamén co veciño aeroporto Francisco Sá Carneiro. A pelexa por atraer máis compañías, voos e pasaxeiros levou a cada quen a ampliar e/ou modernizar as súas instalación e a abrir as súas pistas a toda unha variedade de compañías de baixo custo como estratexia comercial, sen artellar unha estratexia conxunta acorde co marco económico e social da Eurorrexión. Nesa batalla por conquistar os ceos, Sá Carneiro vai gañando aos aeroportos galegos.
Pero o que se podería interpretar como unha perda para Galicia ten outra lectura en clave de ganancias: Sá Carneiro xera unha media de entre 1,4 e 2 millóns de euros mensuais para Galicia polo impacto do turismo que aterra con compañías de baixo custo. Así o conclúe un estudo realizado por economistas da Universidade de Vigo, que analizaron o impacto do auxe da terminal portuense e dos voos low-cost na Eurorrexión.