InicioEconomíaPSA Citröen vendeu case o 25% dos coches que se matricularon en...

PSA Citröen vendeu case o 25% dos coches que se matricularon en España

O grupo francés alcanzou o ano pasado o seu maior volume de vendas en España da última década.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Grupo PSA pechou 2018 como líder do mercado total español, con 328.488 matriculacións de turismos e vehículos comerciais, o que supón un incremento do 33,1% en comparación co exercicio precedente e permitiulle rexistrar unha cota do 24,1%.

A corporación francesa alcanzou así o seu maior volume de vendas en España dos últimos dez anos, segundo datos presentados en Madrid polo director xeral de Comercio do consorcio automobilístico francés para España e Portugal, Christophe Mandon.

Mandon destacou que PSA soubo adaptarse en 2018 aos “sobresaltos” que produciron no mercado a entrada en vigor (o pasado 1 de setembro) do novo protocolo WLTP. Toda a gama do grupo xa cumpre coa norma Euro 6.2 e grazas a iso a penetración de mercado da compañía no territorio nacional pasou do 21% no período comprendido entre e agosto ao 22,4% no último cuadrimestre do ano.

“Este liderado é froito do forte dinamismo de Grupo PSA ysus catro marcas (Peugeot, Citroën, DS Automobiles e Opel). Soubemos competir con éxito grazas ao despregamento dunha ofensiva de produto sen precedentes, que soubo responder as necesidades tanto para os clientes particulares como de empresas, e ao noso compromiso coa rede comercial”, subliñou o directivo.

Mandon indicou que España ten máis peso para a multinacional francesa que para o mercado europeo e que é o país con mellor cota de mercado para a compañía logo de Francia. En 2018, o mercado nacional adiantou ao italiano no ranking de vendas europeas.

O director xeral de Comercio do consorcio automobilístico PSA Citröen para España e Portugal, Christophe Mandon

No mercado de vehículos comerciais, o Grupo PSA matriculou 76.584 unidades en 2018 en España, o que se traduce nunha cota do 35,1%. Peugeot e Citroën foron as marcas líderes da compañía neste segmento. Por marcas, Peugeot pechou o curso pasado liderando o mercado total de turismos e vehículos comerciais, con 132.805 matriculacións e un crecemento do 12,7% respecto de 2017.

Ademais, a firma do león foi a máis demandada nas canles de particulares e empresas, así como do segmento de todocaminos, mentres que Citroën entregou máis de 104.000 vehículos (+9%), unha cifra que non alcanzaba en España desde 2010 e que lle outorga representatividade no mercado total do 6,8%.

DS Automobiles terminou o ano anterior con 4.325 matriculacións, o que se traduce nunha subida do 17,7% en comparación con 2017. O DS 7 Crossback foi o seu modelo máis vendido, con 2.020 unidades comercializadas.

PRIMEIRO ANO COMPLETO DE OPEL EN PSA

Pola súa banda, Opel, que en 2018 cumpriu o seu primeiro ano completo integrada no Grupo PSA, se focalizó o exercicio pasado na execución do seu plan estratéxico PACE!, logrando matricular 87.351 unidades, un 5,7% de cota de mercado.

En 2018, PSA adquiriu o 100% de Emov, tras dous anos do seu lanzamento. A firma de ‘car sharing’ conta actualmente con máis de 200.000 usuarios e unha flota de 600 Citroën C-Zero 100% eléctricos en Madrid e 150 en Lisboa.

ÚLTIMAS

Rueda, preparado para negociar con Caballero

O desbloqueo da urbanización da ETEA, a reforma das pistas de Balaídos, ou a...

A concelleira de Urbanismo afea a “actitude” da Xunta a catro días da reunión de Rueda e Caballero

O goberno municipal de Vigo afeou este venres "o fondo e as formas" das declaracións da...

O PP de Vigo esixe a Caballero que garanta a seguridade en San Xoán ante a previsión de falta de bombeiros

O grupo municipal do PP no Concello de Vigo esixiu este venres ao alcalde, Abel Caballero,...

Falece un mozo en Vigo tras ter un accidente cunha carretilla elevadora

Un mozo de 24 anos de idade faleceu este xoves en Vigo tras sufrir...