InicioVigo e contornaVigoTransportes condiciona o tren a Bouzas a un acordo institucional

Transportes condiciona o tren a Bouzas a un acordo institucional

O comisionado do Corredor Atlántico, José Antonio Sebastián Ruiz, así o sinalou esta mañá en Vigo un día despois de que el mesmo reivindicase ante os medios de comunicación como "moi necesario" levar o ferrocarril a Bouzas "no menor prazo posible" para dar "versatilidade" ao Porto, apostilando: "Si queremos levar o tren a Bouzas"

PUBLICADO O

- Advertisement -

O comisionado do Corredor Atlántico, José Antonio Sebastián Ruiz, asegurou este venres que “non hai caso Bouzas”, en relación á chegada do tren á terminal portuaria do devandito barrio vigués, condicionando esta infraestrutura á existencia dun acordo institucional.

Así o sinalou esta mañá en Vigo un día despois de que el mesmo reivindicase ante os medios de comunicación como “moi necesario” levar o ferrocarril a Bouzas “no menor prazo posible” para dar “versatilidade” ao Porto, apostilando: “Si queremos levar o tren a Bouzas”.

Agora; tras as críticas do alcalde de Vigo, Abel Caballero, que rexeitou devandito tren porque, ao seu xuízo, “rompe” a cidade; José Antonio Sebastián Ruiz desdíxose, saíndo ao paso asegurando que “non quixo dicir” que había tren a Bouzas.

Segundo as súas palabras, coa Autoridade Portuaria falouse do tren á Plataforma Loxística Industrial de Salvaterra-As Neves (Plisan), “non de Bouzas”.

“Estamos a falar de conectividade do porto de Vigo. Bouzas pertence ao Porto. Por onde se faga, como se faga, como sexa, imos ver aí hai moitas dificultades, atravesa a cidade”, apuntou, insistindo en que “hai un estudo de accesos ao porto” na actualidade. “Nós de momento non falamos de nada de Bouzas”, repetiu.

“Onte, non se se me expresei incorrectamente, non falamos de Bouzas. Falamos das conexións que pode ter o Porto e a Plisan”, volveu a dicir Sebastián Ruiz.

“CASO BOUZAS”

Preguntado sobre se podería haber “caso Bouzas” por mor de todas as voces que saíron nas últimas horas apoiando esta iniciativa, indicou que de facerse sería unha colaboración institucional, polo que el “non pode dicir se hai ou non”, pero “o que si é que para que haxa teñen que estar todos de acordo porque son infraestruturas vitais”.

Así o sinalou despois de participar nunha mesa redonda do IV Foro das Cámaras de Comercio do Arco Atlántico, levado a cabo no Hotel Pazo os Escudos de Vigo.

Nela tamén estivo o conselleiro de Presidencia, Xustiza e Deportes, Diego Calvo, co cal discrepou sobre certos temas de infraestruturas, reclamándolle este último publicamente o plan director especificado do Corredor Atlántico, que a Xunta leva uns “10 meses” esperando por el.

Calvo lamentou unha vez máis que o Goberno central non incluíu no estudo informativo do Saída Sur de Vigo o tren a Bouzas, pero agora o plan director do Corredor Atlántico “o comisionado di que si (está incluído), pero Abel Caballero di que falou co Ministerio e di que non se vai a facer”. “Non estamos de acordo con moitas das cousas que se están facendo e sobre todo por como se están facendo”, sentenciou.

O conselleiro avogou por impulsar o devandito Corredor con “cifras e prazos concretos”, ao ser “clave” para o desenvolvemento económico de Galicia. Para el, son “imprescindibles” unhas boas conexións ferroviarias e portuarias con Portugal e co resto de Europa, insistindo en que os trámites pendentes para o Saída Sur de Vigo atrasarana ata polo menos 2034, a pesar de que a previsión do Executivo é chegar antes do 2032.

O PORTO DE VIGO ESTÁ LONXE DOS REQUISITOS EUROPEOS

O comisionado do Corredor Atlántico, José Antonio Sebastián Ruiz, asegurou este venres que Vigo está “moi lonxe” dos requisitos europeos para ser porto nodal.

Así o sinalou esta mañá ante a prensa despois de participar nunha mesa redonda do IV Foro das Cámaras de Comercio do Arco Atlántico, levado a cabo no Hotel Pazo os Escudos da cidade olívica.

Alí, Sebastián Ruiz explicou que Bruxelas marca certos parámetros para recoñecer como nodal os seus portos, como representar o 1% da carga total de Europa, ou da carga contenerizada ou granelera total do continente.

Por iso, segundo as súas cifras, só 89 dos máis de 1.180 portos que existen na Unión Europea posúen esta distinción, que supón un impulso para as súas conexións.

Tamén quixo indicar que tanto o porto de Santander como o de Castelló lograron entrar na súa última revisión a pesar de non chegar aos requisitos mínimos, debido a negociarse porque en “un ou dous anos” chegarían e a próxima revisión non será ata dentro de cinco. Con todo, Vigo está ao 0,65%, “moi lonxe”, segundo dixo.

“Iso non significa que aínda que non forme parte da rede básica non os tratemos como ela”, apostilou, referíndose, por exemplo, aos investimentos levados a cabo no Porto de Ferrol.

ÚLTIMAS

A CUT critica o “atraco salarial” de Stellantis cun “miserable bonus” de beneficios tras gañar 5.473 millóns en 2024

A Central Unitaria de Traballadoras (CUT) criticou este martes o "atraco salarial" de Stellantis ao ofrecer aos seus...

BNG de Vigo: Abel Caballero é un “alcalde leñador” polas “tallas masivas” de árbores “sas”

O BNG de Vigo chamou "alcalde leñador" ao rexedor da cidade, Abel Caballero, polas...

O PP de Vigo critica que o goberno local quedou “fóra das axudas” para a implantación dunha PassVigo turística

O grupo municipal do PP no Concello de Vigo criticou este martes que o...

Vigo, a piques de converterse nun novo ‘Xibraltar’ británico durante a Guerra Civil

En marzo de 1938 a situación semellaba desesperada para o exército republicano. A ofensiva...