InicioEconomíaStellantis valida os seus motores para uso de diésel de aceite vexetal...

Stellantis valida os seus motores para uso de diésel de aceite vexetal hidratado

"Ao ampliar a adopción do gasóleo ecolóxico, Stellantis reforza o compromiso de protexer o medio ambiente e ofrecer aos clientes opcións sustentables que respondan as súas necesidades", puntualizaron desde a compañía de automóbiles

PUBLICADO O

- Advertisement -

O fabricante de vehículos Stellantis conseguiu a validación total dos seus motores de turismos e vehículos comerciais lixeiros para o uso de diésel de aceite vexetal hidratado (HVO, polas súas siglas en inglés) ou ‘diésel verde’ que ofrece un rendemento “similar” ao do combustible tradicional, segundo informa a compañía.

O HVO é un biocombustible derivado de materias primas renovables, como aceites vexetais usados, graxas animais e aceites de cociña usados, que se diferencia do gasóleo tradicional derivado do petróleo.

Neste caso, o proceso de hidroxenación utilizado para a produción deste biocombustible dá como resultado un propulsor máis “limpo”, sen xofre na súa composición e con niveis “significativamente” menores de compostos aromáticos e contaminantes.

Este gasóleo “ecolóxico” tamén se validou para o seu uso en moitos dos vehículos producidos por Stellantis con motores Euro 5 e Euro 6 marcados co símbolo ‘XTL’ na súa boca de enchido de combustible.

“Ao ampliar a adopción do gasóleo ecolóxico, Stellantis reforza o compromiso de protexer o medio ambiente e ofrecer aos clientes opcións sustentables que respondan as súas necesidades”, puntualizaron desde a compañía de automóbiles.

NOVO RESPONSABLE DE COMUNICACIÓN

Stellantis nomeou ao italiano Alessandro Nardizzi novo responsable de Comunicación de Europa Ampliada reportando ao director de operacións para a rexión, Jean-Philippe Imparato, segundo informou o fabricante este luns nun comunicado.

Nardizzi será o encargado de xestionar as actividades de comunicación externa e interna do grupo automobilístico, coordinando as actividades nos mercados europeos.

Esta responsabilidade súmase á de responsable de comunicación de Stellantis Prol One, a unidade de negocio que agrupa os vehículos comerciais do catro marcas do grupo: Citroën, Fiat Professional, Opel e Peugeot.

Ao tempo, a compañía ascendeu a Andrea Pallar a responsable de comunicación global de Alfa Romeo e Maserati baixo o mando de Eligio Catarinella e Giovanni Perosino, responsable de mercadotecnia e de comunicación global de Alfa Romeo e Maserati, respectivamente.

Neste posto, Pallard supervisará todas as comunicacións externas e internas, dando forma á estratexia de comunicación para a carteira de produtos das marcas.

ÚLTIMAS

A praza baleira e a nosa débeda con Martínez Garrido

O outro día atopeime cunha imaxe tan chocante como reveladora: o busto do Rei...

O PP afea a Caballero que se acorde das familias “só en ano electoral” e pide recuperar as axudas para libros

O grupo municipal do PP en Vigo reclamou este martes ao goberno local que...

A falta de visibilidade en Peinador obriga a regresar a Madrid a un avión con destino Vigo

A falta de visibilidade obrigou a regresar a Madrid ao piloto do voo de...

‘Romaría’: Carla Simón viaxa á ría de Vigo para reconstruír o pasado dos seus pais

A cidade de Vigo acolle este martes a preestrea do filme 'Romaría' (a estrea...