O Corredor Atlántico ferroviario de mercadorías da Unión Europea, o Saída Sur de Vigo que conecte todo o Eixo Atlántico e a vertebración da provincia mediante unha rede de proximidade son “fundamentais” para o desenvolvemento ferroviario de Pontevedra, segundo coinciden representantes da Confederación Empresarial de Pontevedra (CEP) e do sector provincial ferroviario de Comisións Obreiras (CC.OO.).
Tras un encontro levado a cabo este martes, o presidente da CEP, Jorge Cebreiros, insistiu na necesidade de acelerar as melloras previstas para asegurar a fiabilidade e competitividade do Corredor Atlántico, e tachado de “irrenunciable” o Saída Sur da cidade olívica. Nun comunicado, o presidente dos empresarios apoiou ao 100% a proposta presentada de rede de proximidade Intermodal.
“Desde a CEP apoiamos a proposta de establecer unha rede de proximidade porque é incuestionable o impacto que tería para vertebrar moitas das poboacións medianas e pequenas que se quedaron sen esta opción de transporte. Valoramos que impulsaría tanto económica como demográfica e turísticamente toda a provincia, polo que cremos que a iniciativa de CC.OO. é, máis que razoa, moi necesaria”, engadiu Cebreiros.
Na mesma liña falou Antón Conde, secretario xeral do sector ferroviario de CC.OO., quen lamentou que os recursos destinados para potenciar o Corredor Atlántico e favorecer o transporte de mercadorías desde a Comisión Europea son “insuficientes”.
“Galicia e esta provincia deben entrar no Proxecto de Autoestradas Ferroviarias Europeas e resolver mellor as comunicacións e loxísticas coas localizacións industriais e portos para o transporte de mercadorías ademais de potenciar servizos de viaxeiros intermodais”, engadiu.