O grupo Stellantis logrou unha cifra de negocio de 41.500 millóns de euros no primeiro trimestre, un 20,9% de subida interanual en comparación cos 34.300 millóns de euros que facturou un ano antes, segundo datos publicados este xoves pola empresa, que sinalou que a comparativa ‘pro forma’ supón un aumento do 12%.
A compañía destacou que a mellora dos resultados trimestrais responde á ofensiva de produto e de tecnoloxía que implementou a firma, en liña co plan estratéxico ‘Dare Forward 2030’ e nunha contorna de “ventos en contra”.
Stellantis destacou a ofensiva de produto que levou a cabo ata marzo, co lanzamento de diferentes modelos das súas marcas, á vez que puxo en valor os avances realizados en relación co aumento da súa capacidade de fabricación de baterías, co obxectivo de chegar aos 400 xigavatios hora (GWh) para 2030.
O director financeiro da empresa, Richard Palmer, afirmou que a subida da facturación trimestral responde á política de prezos levada a cabo e polo ‘mix’ de produto vendido, factores que lograron compensar a caída das matriculacións mundiais.
A multinacional automobilística matriculou 1,37 millóns de vehículos en todo o mundo entre xaneiro e marzo deste exercicio, o que se traduce nunha diminución do 6,9% respecto dos 1,47 millóns de unidades que vendeu no mesmo período de 2021.
De cara a 2022, a empresa confirmou a súa previsión de resultados, cunha estimación de marxe operativa axustado de “dobre díxito”, mentres que tamén finalizará o exercicio cun fluxo de caixa libre industrial positivo.