InicioCulturaOs praceiros da Guarda aprenderon a usar as redes sociais para captar...

Os praceiros da Guarda aprenderon a usar as redes sociais para captar novos clientes

PUBLICADO O

- Advertisement -

O pasado martes día 19 de xuño de 2018 o alcalde da Guarda, Antonio Lomba e a
Concelleira de Comercio, Montserrat Magallanes, asistiron á Clausura do curso de
formación en redes sociais, adicado aos praceiros e praceiras do Mercado da Guarda.

Este curso de formación en novas tecnoloxías e redes sociais, realizouse en Informática San Benito na Guarda dende o pasado 29 de maio, contando coa asistencia da práctica maioría dos praceiros e praceiras do municipio.

Nesta actividade formativa realizada en clases de carácter semanal e de dúas horas de duración aprenderon a traballar coas redes sociais, tratamento de imaxes e configuración de perfís sociais, interactuando a través do perfil en Facebook “Mercado de A Guarda”.

Para o alcalde da Guarda, o cambio na sociedade actual esixe unha adaptación por
parte dos empresarios locais para a comercialización dos seus produtos e realizar
novas captacións de clientes empregando as novas tecnoloxías e as redes sociais
para abarcar novos mercados.

Clausura das clases / A Guarda

Antonio Lomba clarexou que depende dos propios praceiros e praceiras que esta
adaptación ao novo concepto social sexa susceptible de proseguer, de cara a poder
competir e ofertar produtos, fidelizando clientes, cun trato persoal, de proximidade e
cun produto ben diferenciado: “O Mercado da Guarda ten futuro, hai un traballo
extra que facer, pero os beneficios serán moi positivos xa que é un dos elementos
dinamizadores da economía da Guarda”.

Pola súa banda, Montserrat Magallanes, Concelleira de Comercio, destacou que
dende fai tempo traballase na mellora do comercio e do turismo da vila, con actuacións que moitas veces non corresponden á administración, pero que “somos conscientes que este tipo de actividades son necesarias e dende o consistorio local aportamos o noso gran de area para que así sexa”.

Indicou tamén que ante o novo momento de cambio da sociedade, do hábitos de consumo, todos os sectores deben adaptarse á realidade coas técnicas e campañas de promoción axeitadas.

ÚLTIMAS

A praza baleira e a nosa débeda con Martínez Garrido

O outro día atopeime cunha imaxe tan chocante como reveladora: o busto do Rei...

O PP afea a Caballero que se acorde das familias “só en ano electoral” e pide recuperar as axudas para libros

O grupo municipal do PP en Vigo reclamou este martes ao goberno local que...

A falta de visibilidade en Peinador obriga a regresar a Madrid a un avión con destino Vigo

A falta de visibilidade obrigou a regresar a Madrid ao piloto do voo de...

‘Romaría’: Carla Simón viaxa á ría de Vigo para reconstruír o pasado dos seus pais

A cidade de Vigo acolle este martes a preestrea do filme 'Romaría' (a estrea...