InicioCulturaOs praceiros da Guarda aprenderon a usar as redes sociais para captar...

Os praceiros da Guarda aprenderon a usar as redes sociais para captar novos clientes

PUBLICADO O

- Advertisement -

O pasado martes día 19 de xuño de 2018 o alcalde da Guarda, Antonio Lomba e a
Concelleira de Comercio, Montserrat Magallanes, asistiron á Clausura do curso de
formación en redes sociais, adicado aos praceiros e praceiras do Mercado da Guarda.

Este curso de formación en novas tecnoloxías e redes sociais, realizouse en Informática San Benito na Guarda dende o pasado 29 de maio, contando coa asistencia da práctica maioría dos praceiros e praceiras do municipio.

Nesta actividade formativa realizada en clases de carácter semanal e de dúas horas de duración aprenderon a traballar coas redes sociais, tratamento de imaxes e configuración de perfís sociais, interactuando a través do perfil en Facebook “Mercado de A Guarda”.

Para o alcalde da Guarda, o cambio na sociedade actual esixe unha adaptación por
parte dos empresarios locais para a comercialización dos seus produtos e realizar
novas captacións de clientes empregando as novas tecnoloxías e as redes sociais
para abarcar novos mercados.

Clausura das clases / A Guarda

Antonio Lomba clarexou que depende dos propios praceiros e praceiras que esta
adaptación ao novo concepto social sexa susceptible de proseguer, de cara a poder
competir e ofertar produtos, fidelizando clientes, cun trato persoal, de proximidade e
cun produto ben diferenciado: “O Mercado da Guarda ten futuro, hai un traballo
extra que facer, pero os beneficios serán moi positivos xa que é un dos elementos
dinamizadores da economía da Guarda”.

Pola súa banda, Montserrat Magallanes, Concelleira de Comercio, destacou que
dende fai tempo traballase na mellora do comercio e do turismo da vila, con actuacións que moitas veces non corresponden á administración, pero que “somos conscientes que este tipo de actividades son necesarias e dende o consistorio local aportamos o noso gran de area para que así sexa”.

Indicou tamén que ante o novo momento de cambio da sociedade, do hábitos de consumo, todos os sectores deben adaptarse á realidade coas técnicas e campañas de promoción axeitadas.

ÚLTIMAS

OPINIÓN.- O gran showman de Vigo

Aos seus 77 anos en Vigo existe un showman ao cal, despois de varias...

OPINIÓN.- Non hai tempo para reformas mornas

Óscar Lomba Álvarez O mundo está a arder, e non é só a calor do...

Desaloxan a Cidade da Xustiza de Vigo tras saltar a alarma por unha persoa fumando nos baños

A Cidade da Xustiza de Vigo foi desaloxada tras saltar a alarma de incendios por unha...

Vigo “mostrou a súa forza” no concerto reivindicativo do AVE directo a Madrid, di Caballero

O alcalde de Vigo, Abel Caballlero, asegurou este mércores que a cidade "mostrou a...