InicioEconomíaPSA electrificará toda a gama de vehículos comerciais para 2021 e traballa...

PSA electrificará toda a gama de vehículos comerciais para 2021 e traballa en versións de hidróxeno

A compañía descarta o desenvolvemento de vehículos comerciais híbridos

PUBLICADO O

- Advertisement -

O Grupo PSA anunciou que todos os seus vehículos comerciais terán unha versión 100% eléctrica para 2021, mentres que a compañía continúa traballando no desenvolvemento de modelos de pila de combustible de hidróxeno.

Así o sinalou nunha conferencia ‘en liña’ o responsable de Vehículos Comerciais do consorcio francés, Xavier Peugeot, tras presentar as novas versións ‘cero emisións’ dos modelos Peugeot e-Expert, Citroën ë-Jumpy, Opel Vivaro-e e Vauxhall Vivaro-e.

Neste sentido, Peugeot indicou que a compañía esta centrada na redución de emisións, polo que continuará traballando coa tecnoloxía de pila de combustible de hidróxeno e o ano que vén terá unha frota dedicada a ela.

“Todo o mundo sabe que a tecnoloxía de hidróxeno é máis cara, pero tamén sabemos que ten dous puntos a favor: a autonomía e o rápido tempo de recarga“, indicou o directivo, quen engadiu que PSA pretende continuar a súa “folla de ruta” no ámbito da electrificación e que informará “nuns meses” sobre a tecnoloxía de pila de combustible.

Neste sentido, descartou o desenvolvemento de vehículos comerciais híbridos, aínda que indicou que grazas á plataforma multienerxía do Grupo PSA, poderíase adaptar para a chegada de modelos doutro tipo de combustible.

Peugeot tamén valorou as novas furgonetas medianas do grupo, que chegarán antes de final de ano aos mercados europeos con 230 ou 330 quilómetros de autonomía. Así, desde a compañía indicaron que prevén que un 70% dos clientes elixa a versión con maior autonomía, a pesar de que o 83% dos usuarios destes modelos circulan menos de 200 quilómetros ao día.

Entre outras características, os novos modelos eléctricos de PSA estarán dispoñibles en tres tamaños diferentes de ata 5,3 metros de longo e con 1.275 quilos de carga. Ademais, a maioría ten unha altura de 1,90 metros, que lle permite acceder aos aparcadoiros subterráneos.

Con 136 cabalos de potencia, o seu motor eléctrico alcanza unha velocidade máxima de 130 quilómetros por hora e acelera de 0 a 100 quilómetros por hora en 13,1 segundos.

ÚLTIMAS

A praza baleira e a nosa débeda con Martínez Garrido

O outro día atopeime cunha imaxe tan chocante como reveladora: o busto do Rei...

O PP afea a Caballero que se acorde das familias “só en ano electoral” e pide recuperar as axudas para libros

O grupo municipal do PP en Vigo reclamou este martes ao goberno local que...

A falta de visibilidade en Peinador obriga a regresar a Madrid a un avión con destino Vigo

A falta de visibilidade obrigou a regresar a Madrid ao piloto do voo de...

‘Romaría’: Carla Simón viaxa á ría de Vigo para reconstruír o pasado dos seus pais

A cidade de Vigo acolle este martes a preestrea do filme 'Romaría' (a estrea...