InicioPolíticaO BNG volve pedir que se aproveite o fin da concesión de...

O BNG volve pedir que se aproveite o fin da concesión de bus urbano da cidade olívica para remunicipalizar o servizo

O edil do BNG pediu que se constitúa unha empresa municipal de transporte urbano, como se fixo noutra cidade, para cambiar o modelo de servizo, que actualmente presenta "enormes deficiencia", como a redución de 250 frecuencias desde a pandemia de Covid, un mapa de liñas "obsoleto", as condicións "precarias" do seu persoal, ou o feito de que ten o billete "máis caro" das cidades galegas.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O BNG de Vigo volveu a pedir este martes que se remunicipalice o servizo de bus urbano na cidade, aproveitando o fin da concesión e a prórroga técnica que se dará á actual concesionaria, Vitrasa, mentres se licita un novo contrato (que entraría en vigor en xaneiro de 2026). Así o trasladou o portavoz municipal nacionalista, Xabier Pérez Igrexas, tras manter unha reunión co comité de empresa de Vitrasa, e reclamou que se aproveite esta “oportunidade” para converter este servizo nun servizo de xestión pública, algo viable á vista da “fortaleza económica” do Concello, “da que tanto presume o alcalde”.

O edil do BNG pediu que se constitúa unha empresa municipal de transporte urbano, como se fixo noutra cidade, para cambiar o modelo de servizo, que actualmente presenta “enormes deficiencia”, como a redución de 250 frecuencias desde a pandemia de Covid, un mapa de liñas “obsoleto”, as condicións “precarias” do seu persoal, ou o feito de que ten o billete “máis caro” das cidades galegas. Por outra banda, tras o anuncio do goberno local de que se iniciou a tramitación dunha nova licitación do servizo, Pérez Igrexas denunciou o “preocupante escurantismo” que rodea a este anuncio.

Así, lembrou que nada se sabe do estudo de mobilidade encargado polo goberno municipal e que, en teoría, ía servir de base para o deseño dos novos pregos e a actualización de liñas. Por outra banda, tamén censurou que se elevará o custo do servizo, que actualmente ten un custo duns 24 millóns de euros ao ano, pasando a custar 45 millóns; e alertou contra “posibles recortes” insinuados “de maneira sutil” polo goberno local, e que poderían afectar as conexións de bus nas parroquias. Finalmente, Pérez Igrexas criticou que se anuncie unha nova licitación do servizo con “nulo diálogo”, xa que hai 5 anos que non se convoca o Consello Sectorial de Transportes, e non houbo interlocución nin co movemento veciñal nin co comité de empresa da concesionaria.

ÚLTIMAS

A Plataforma fronte á Masificación Turística pide unha moratoria de licenzas para VUT

A Plataforma fronte á Masificación Turística de Vigo e O Morrazo dirixiuse por carta...

O PP de Vigo pide a Caballero que deixe as “ambigüidades” sobre a biblioteca de Teis

O grupo municipal do PP no Concello de Vigo esixiu ao alcalde, Abel Caballero,...

O BNG volve pedir a retirada do busto de Juan Carlos I da entrada do Concello de Vigo

O BNG de Vigo volveu a reclamar este luns a retirada "permanente e definitiva"...

Detido en Vigo por ameazar cun coitelo a outro home durante unha pelexa

Axentes da Policía Local de Vigo detiveron a un home de 25 anos de...