O conselleiro delegado de Stellantis, Carlos Tavares, anunciou este martes que a ‘joint venture’ que formou o grupo co fabricante chinés de coches Leapmotor para vender “automóbiles eléctricos alcanzables” fora de China comercializará os modelos da marca en España a partir de setembro.
En concreto, Tavares indicou que se venderán dous modelos da marca chinesa en nove países europeos, entre os que se atopan Francia, Italia, Alemaña, Holanda, España, Portugal, Bélxica, Grecia e Romanía a partir de setembro, coa idea de presentar un novo cada ano durante o próximos tres anos.
Mentres que, a partir do cuarto trimestre de 2024, exportaranse estes dous modelos do fabricante chinés en Sudamérica, en concreto en Chile e Brasil, así como en Oriente Próximo, África, a India e o sueste asiático. “A estratexia é vender os automóbiles de Leapmotor fóra de China e, por suposto, continuar protexendo o que creo que é o máis importante, que é a oferta para o consumidor, ademais de traer a mobilidade ‘cero emisións’ ao maior número de persoas para que podamos contribuír a lidar co problema do quecemento global”, dixo Tavares desde Hangzhou, China.
O C10 E O T03 CHEGARÁN A ESPAÑA A partir de SETEMBRO
Na rolda de prensa, na que tamén se atopaba o fundador e conselleiro delegado de Leapmotor, Zhu Jiangming, detallouse que os modelos da marca chinesa que se comercializarán en Europa serán o C10 e o T03. “Estes son os dous modelos que van competir no mercado global. O C10 e o T03 son os primeiros modelos da nosa plataforma 3.0”, apuntou o directivo chinés.
En concreto, o C10 baséase na arquitectura tecnolóxica LEAP3.0. É un vehículo do segmento D totalmente equipado e orientado á familia, sinala a marca e cunha autonomía WLTP de 420 km e E-NCAP de 5 estrelas. Do seu lado, o T03 é un pequeno eléctrico, un automóbil-boutique urbano de cinco portas competitivo do segmento B cunha autonomía WLTP de 265 km e un espazo interior comparable aos vehículos deste segmento.