Dous equipos de alumnado do IES San Tomé de Freixeiro (Vigo) e un grupo de estudantes do IES Río Cabe de Monforte de Lemos (Lugo) obtiveron o segundo, terceiro e cuarto posto na décimo terceira final nacional de Young Business Talents, a competición educativa de simulación empresarial organizada por Abanca, ESIC University, Herbalife e Praxe MMT, que busca mozas con talento empresarial.
Estes preuniversitarios competiron con 343 mozos procedentes de 84 centros docentes de toda España para alzarse co título de “mellor empresario virtual de España”, que finalmente obtiveron os alumnos barceloneses do IES Corbera de Llobregat. En quinta posición situáronse os alumnos do IES Alto Guadiana de Tomelloso (Cidade Real).
Tal e como trasladou a organización, os estudantes galegos demostraron contar con grandes habilidades directivas e unha óptima visión para os negocios ao ter que dirixir a súa propia empresa virtual co uso dun avanzado simulador de xestión empresarial que lles enfrontou a situacións reais que se viven dentro dunha compañía. Desta forma, conseguiron situar a súa empresa centrada no coidado persoal, vendendo cremas e protectores solares, entre as que obtiveron maiores beneficios fronte ao resto de equipos participantes.
Os cinco equipos vencedores repartíronse máis de 10.000 euros en premios entre estudantes e docentes, así como diplomas acreditativos que lles axudarán a mellorar o seu futuro profesional. A celebración da XIII final nacional de Young Business Talents, que se desenvolve nun formato de emocionante Business Game, reuniu a un total de 343 mozos procedentes de 84 centros docentes de todas partes de España na Nave de Madrid, todos eles estudantes de 4º da ESO, Bacharelato e dos ciclos formativos de grao medio e superior.
“Atopámonos seguramente ante os futuros CEO que capitanearán as compañías do noso país. Tanto os gañadores, como os máis de 300 participantes que chegaron ata esta final nacional”, destacou o director de Young Business Talents, Mario Martínez. Ademais, subliñou que os participantes “demostraron ter grandes cualidades como emprendedores ao levar a cabo brillantes estratexias empresariais con moi bos resultados”. Este programa educativo, en palabras de Mario Martínez, permite aos estudantes “pór en práctica a teoría aprendida en clase dunha maneira lúdica, á vez que lles axuda na orientación para o seu futuro académico e laboral”.