A firma automobilística Peugeot lanzou en España a versión 100% eléctrica do seu modelo Rifter, que, do mesmo xeito que a variante de combustión, fabrícase na planta que Stellantis ten en Vigo e que conta cunha batería de 50 quilowatts hora (kWh) e cun motor de 136 cabalos de potencia, o modelo dispón de ata 280 quilómetros de autonomía cunha soa carga.
“O Peugeot e-Rifter está deseñado para ofrecer resistencia e durabilidad mesmo na situación máis esixentes. A súa vocación polivalente tradúcese nunha gama que permite elixir entre dúas lonxitudes: standard ou long, así como entre cinco ou sete prazas”, subliñou a firma francesa.
No seu interior, o automóbil dispón dun volume de carga que vai desde os 775 litros baixo bandexa da versión de cinco prazas, aos 4.000 litros baixo teito cos asentos abatidos na versión longa. No que se refire ao posto de condución, a consola central redeseñouse para acoller o novo mando da caixa e-toggle, ademais do selector de tres modos de condución, pensados para aumentar a autonomía do modelo.
Peugeot ofrece o novo e-Rifter por un prezo que parte dos 29.250 euros, coa posibilidade de acollerse a unha axuda de ata 7.000 euros contemplada no Plan Moves III, o que reduciría o seu custo.