Os comercios vigueses contarán cunha marca que distingua o peixe “salvaxe e fresco” do conxelado

Foi iniciativa dos pescadores do Porto de Vigo.

Peixe fresco no mercado © Miguel Nuñez

A Organización de Produtores de Pesca Fresca do Porto de Vigo(OPPF-4) lanzou unha nova marca de rastrexabilidade que certifica a orixe “salvaxe e fresco” do peixe. Nunha rolda de prensa celebrada en Vigo, o director-xerente da entidade, Eldemiro Ulloa, detallou que a marca Fresco e Salvaxe lanzouse este xoves en case un centenar de pescaderías e todos os mercados de toda a cidade como un selo que certifica a orixe do produto.

Deste xeito, distribuíronse elementos informativos en mercados e pescaderías, mentres o logotipo da nova marca incluíuse na etiquetaxe do peixe que se debe mostrar aos clientes. O desenvolvemento da marca foi unha iniciativa da OPPF-4 posta en marcha en 2017 co obxectivo de mellorar a información achegada ao consumidor e evitar a confusión entre o peixe fresco e salvaxe con elde acuicultura ou o conxelado.

Así, a marca garante que o produto foi capturado no mar mediante pesca extractiva tradicional e que non foi conxelado, só refrixerado. En concreto, a OPPF-4 aspira a expandir o alcance da marca e a que esta sexa reconocible e distinguible en próximos anos a nivel nacional. Para iso, articularanse distintas accións enfocadas en potenciar o seu coñecemento e a adhesión de armadores, comercializadores e espazos de venda á mesma.