InicioEconomíaA fusión de PSA e FCA non terá un "impacto inminente" sobre...

A fusión de PSA e FCA non terá un “impacto inminente” sobre Dongfeng Peugeot

Citroën lanzará unha "gran" ofensiva de electrificación para ter o 100% da súa gama electrificada de aquí a 2025.

PUBLICADO O

- Advertisement -

A axencia de cualificación crediticia S&P asegurou que a eventual fusión entre os grupos automobilísticos Grupo PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) non terá un “impacto inminente” no plan de reestruturación que mantén o consorcio francés en China, a través da ‘joint venture’ denominada Dongfeng Peugeot Citroën Automobile.

Por parte da firma de cualificación destacaron que o principal obxectivo desta combinación corporativa, anunciada a semana pasada e que aínda non foi confirmada de forma oficial, será consolidar os recursos e integrar os seus negocios principais na rexión europea.

“Baixo o noso punto de vista, a pesar do previsible cambio organizativo derivado da fusión Peugeot-FCA, Peugeot é probable que manteña os seus estreitos vínculos con Dongfeng, despois de anos de operacións en China, o primeiro mercado automobilístico mundial”, explicaron desde S&P.

Así mesmo, destacaron que, na súa opinión, a firma automobilística chinesa intercambiará a súa actual participación do 12,23% no Grupo PSA por títulos da nova compañía xurdida da combinación con Fiat Chrysler.

“Esperamos que Dongfeng Peugeot continúe centrándose na redución de custos e na mellora da eficiencia operativa nos próximos dous anos. O rendemento da ‘joint venture’ foi débil, con volumes de vendas anuais baixando ata 253.359 unidades en 2018 desde 710.696 unidades en 2015”, aseguraron desde a axencia de cualificación.

GAMA ELECTRIFICADA DE CITROËN

Citroën lanzará unha “gran” ofensiva de electrificación para ter o 100% da súa gama electrificada de aquí a 2025, o que implicará tamén aos vehículos comerciais tanto nas súas versións furgón como nas destinadas ao transporte de persoas, segundo informou a compañía nun comunicado.

Esta operación tamén afectará os vehículos destinados ao transporte de persoas, destacando que a próxima etapa será a versión 100% eléctrica de Jumpy, que chegará en 2020 e un Novo Berlingo Van 100% eléctrico en 2021.

Para reforzar a súa posición, Citroën desenvolve desde 2018 a súa estratexia “inspired by pro”, solucións a medida para responder as expectativas dos profesionais, tanto a nivel de produto (novas gamas de Berlingo Van, Jumpy, Jumper) como na rede (a manufacture).

Citroën é o sexto fabricante europeo do segmento cunha cota de mercado do 9,2% e este ano, con motivo do centenario da marca reivindicáronse algúns modelos singulares como os dous CVfurgoneta, Tipo H, C15 ou Berlingo.

ÚLTIMAS

A Audiencia ordena reabrir a causa polo accidente do Marisquiño e pide concretar posibles responsables penais

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra estimou parcialmente os recursos interpostos por...

Buscan a unha muller de 41 anos desaparecida en Vigo desde este domingo

A asociación SOS Desaparecidos fixo pública unha alerta sobre a desaparición da viguesa Andrea...

Persoal da concesionaria de cociña dos hospitais vigueses denuncia deficiencias no servizo

O persoal da concesionaria da cociña dos hospitais públicos de Vigo iniciou mobilizacións para...

Vigo destinará 468 millóns ao novo contrato de bus urbano, que comezará en 2026 e durará 9 anos

O Portal de Contratación do Estado publicou o anuncio previo do expediente de contratación...