A axencia de cualificación crediticia S&P asegurou que a eventual fusión entre os grupos automobilísticos Grupo PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) non terá un “impacto inminente” no plan de reestruturación que mantén o consorcio francés en China, a través da ‘joint venture’ denominada Dongfeng Peugeot Citroën Automobile.
Por parte da firma de cualificación destacaron que o principal obxectivo desta combinación corporativa, anunciada a semana pasada e que aínda non foi confirmada de forma oficial, será consolidar os recursos e integrar os seus negocios principais na rexión europea.
“Baixo o noso punto de vista, a pesar do previsible cambio organizativo derivado da fusión Peugeot-FCA, Peugeot é probable que manteña os seus estreitos vínculos con Dongfeng, despois de anos de operacións en China, o primeiro mercado automobilístico mundial”, explicaron desde S&P.
Así mesmo, destacaron que, na súa opinión, a firma automobilística chinesa intercambiará a súa actual participación do 12,23% no Grupo PSA por títulos da nova compañía xurdida da combinación con Fiat Chrysler.
“Esperamos que Dongfeng Peugeot continúe centrándose na redución de custos e na mellora da eficiencia operativa nos próximos dous anos. O rendemento da ‘joint venture’ foi débil, con volumes de vendas anuais baixando ata 253.359 unidades en 2018 desde 710.696 unidades en 2015”, aseguraron desde a axencia de cualificación.
GAMA ELECTRIFICADA DE CITROËN
Citroën lanzará unha “gran” ofensiva de electrificación para ter o 100% da súa gama electrificada de aquí a 2025, o que implicará tamén aos vehículos comerciais tanto nas súas versións furgón como nas destinadas ao transporte de persoas, segundo informou a compañía nun comunicado.
Esta operación tamén afectará os vehículos destinados ao transporte de persoas, destacando que a próxima etapa será a versión 100% eléctrica de Jumpy, que chegará en 2020 e un Novo Berlingo Van 100% eléctrico en 2021.
Para reforzar a súa posición, Citroën desenvolve desde 2018 a súa estratexia “inspired by pro”, solucións a medida para responder as expectativas dos profesionais, tanto a nivel de produto (novas gamas de Berlingo Van, Jumpy, Jumper) como na rede (a manufacture).
Citroën é o sexto fabricante europeo do segmento cunha cota de mercado do 9,2% e este ano, con motivo do centenario da marca reivindicáronse algúns modelos singulares como os dous CVfurgoneta, Tipo H, C15 ou Berlingo.