Stellantis presentou este martes o seu plan estratéxico ‘Dare Forward 2030’ e confirmou o seu obxectivo de alcanzar os 300.000 millóns de euros en ingresos para o ano 2030, mantendo ao mesmo tempo unha marxe operativa axustado de dous díxitos durante todo o período do plan.
A compañía espera xerar máis de 20.000 millóns de euros en fluxo de caixa libre industrial en 2030 e ten a meta de alcanzar un cociente de repartición de dividendo de entre o 25 e o 30% para 2025 e a recompra de ata o 5% das accións ordinarias en circulación.
Ademais, a multinacional que capitanea Carlos Tavares ten a previsión de lograr o 100% do obxectivo en efectivo das sinerxías da fusión entre o Grupo PSA e Fiat Chrysler Automobiles (FCA) de 5.000 millóns de euros para finais de 2024.
Neste sentido, desde o conglomerado automobilístico contemplan que os ingresos de novos coches nos segmentos de vehículos de luxo (Maserati) e premium (Alfa Romeo, DS e Lancia) se multipliquen por catro para 2030.
O plan estratéxico ‘Dare Forward 2030’ da compañía ten entre os seus principais obxectivos alcanzar o cero emisións netas de carbono para o exercicio 2038, cunha redución do 50% de face a 2030.
CINCO MILLÓNS DE ELÉCTRICOS PARA 2030
O grupo ítalo-franco-estadounidense calcula que para finais desta década o total das vendas en Europa e a metade destas nos Estados Unidos corresponda a vehículos eléctricos, alcanzando unhas entregas de cinco millóns de eléctricos para 2030.
Neste sentido, a compañía planea ter máis de 75 modelos eléctricos, incluído o primeiro todocamino totalmente eléctrico da marca estadounidense Jeep, que se lanzará a principios de 2023, seguido polo RAM ProMaster eléctrico tamén en 2023 e da ‘pick-up’ RAM 1500 eléctrico en 2024.
30.000 MILLÓNS EN TECNOLOXÍA E SOFTWARE
En canto a tecnoloxía, o investimento nesta área e na de software ata 2025 superará os 30.000 millóns de euros, confirmando así os compromisos dados a coñecer durante o EV Day e do Software Day.