InicioEconomíaStellantis inviste 33 millóns en dúas instalacións de probas para vehículos eléctricos

Stellantis inviste 33 millóns en dúas instalacións de probas para vehículos eléctricos

Este investimento dotará o grupo automobilístico da capacidade de probar todo tipo de vehículos electrificados: híbridos, híbridos enchufables e eléctricos de batería.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O grupo automobilístico Stellantis investiu 33 millóns de euros en dúas das súas instalacións de probas para apoiar a estratexia a longo prazo da empresa de lograr o mellor rendemento dos vehículos eléctricos, segundo informou nun comunicado.

Do total, destináronse 5 millóns de euros en melloras para o Centro de Seguridade de Orbassano (Italia), mentres que o resto, uns 29,5 millóns de dólares (28 millóns de euros ao cambio actual), se investiron no túnel de vento de Auburn Hills, en Michigan (Estados Unidos).

Así, o Centro de Seguridade de Orbassano está totalmente integrado cos procesos de enxeñaría dixital e mellorouse para albergar catro pistas de probas con catro puntos de impacto e capacidades para realizar probas completas de vehículos eléctricos de batería e tecnoloxía de condución automatizada para turismos, camións e vehículos comerciais lixeiros.

Este investimento dotarao da capacidade de probar todo tipo de vehículos electrificados: híbridos, híbridos enchufables e eléctricos de batería. Actualmente, realízanse polo menos dúas probas de choque ao día e están en camiño de probar máis de 275 vehículos electrificados este ano. A compañía, con fábrica en Vigo, tamén produce este tipo de modelos na cidade galega.

Todas as probas, ademais dos datos instrumentados, proporcionan aos enxeñeiros de Stellantis datos moi valiosos para avaliar os deseños de vehículos actuais e futuros. Ademais, os datos compártense coas instalacións de Stellantis en todo o mundo, incluídos os centros de probas de seguridade adicionais de Belchamp (Francia), Chelsea (Estados Unidos) e Betim (Brasil), para perfeccionar os modelos dixitais de desenvolvemento de vehículos.

Do seu lado, o túnel de vento de Auburn Hills está a ampliarse coa incorporación dunha tecnoloxía que simula a condución na estrada e proporciona unha medición máis precisa da aerodinámica dos vehículos. A instalación de probas aerodinámicas existente xera velocidades de vento de ata 225 quilómetros por hora.

A eficiencia aerodinámica é un factor decisivo para optimizar as distancias que poden percorrer os vehículos eléctricos cunha soa carga. A tecnoloxía tamén permite medir o arrastre de ventilación, que é a asociada exclusivamente ás rodas e os pneumáticos en movemento. A instalación coa nova tecnoloxía, que forma parte dun compromiso co sindicato United Auto Workers estimado en 85 millóns de dólares (80,7 millóns de euros), está previsto que entre en funcionamento en 2024.

ÚLTIMAS

A praza baleira e a nosa débeda con Martínez Garrido

O outro día atopeime cunha imaxe tan chocante como reveladora: o busto do Rei...

O PP afea a Caballero que se acorde das familias “só en ano electoral” e pide recuperar as axudas para libros

O grupo municipal do PP en Vigo reclamou este martes ao goberno local que...

A falta de visibilidade en Peinador obriga a regresar a Madrid a un avión con destino Vigo

A falta de visibilidade obrigou a regresar a Madrid ao piloto do voo de...

‘Romaría’: Carla Simón viaxa á ría de Vigo para reconstruír o pasado dos seus pais

A cidade de Vigo acolle este martes a preestrea do filme 'Romaría' (a estrea...