As motos terán o seu pavillón no Salón do Automóbil de Vigo

Tal como ocorreu nas últimas edicións, os vehículos electrificados seguirán sendo os grandes protagonistas do certame, que contará cunha gran oferta de modelos eléctricos, híbridos e híbridos enchufables.

Presentación do Salón do Automóbil de Vigo.. XUNTA

O Salón do Automóbil e a Motocicleta de Vigo celebra este ano o seu 30 aniversario e volverá contar cun pavillón dedicado exclusivamente ás motos, onde máis de 20 marcas daranse cita para expor os seus modelos.

Así o sinalaron os seus organizadores este mércores na presentación do evento, que levará a cabo entre o 27 de abril e o 1 de maio no recinto feiral de Vigo (Ifevi).

O certame, que se converteu no segundo máis antigo de España na súa categoría, cumpre 30 anos desde que se celebrou en 1992 a súa primeira edición e contará con máis de 30 marcas de coches e unhas 23 de motos, facendo desta cita “uno dos eventos fundamentais do sector da distribución de vehículos en Galicia”.

Tal como ocorreu nas últimas edicións, os vehículos electrificados seguirán sendo os grandes protagonistas do certame, que contará cunha gran oferta de modelos eléctricos, híbridos e híbridos enchufables.

Tras a súa ausencia durante 2021, debido aos problemas derivados da pandemia, o salón volverá contar de novo cun espazo específico dedicado ao sector das dúas rodas. En concreto, será o pavillón número 4 do recinto, con máis de 5.000 metros cadrados nos que se exporá unha ampla variedade de gamas e modelos.

Con todo, a exposición “estrela” do certame será unha “espectacular” colección de distintos Ferrari, con 20 modelos diferentes do fabricante italiano, que representarán as distintas épocas e estilos polos que pasou ao longo da súa traxectoria.

Entre os exclusivos modelos estarán desde un 250 GTO de 1962 ou un Daytona Spyder de 1970, a un 458 Speciale Aperta (2019) ou un F8 Tributo de 2020.

A delegada da Xunta en Vigo, Marta Fernández-Tapias, acudiu este mércores á presentación do evento e destacou que o salón será o “escaparate perfecto” para a recuperación dun sector “crave” para Galicia.