InicioSociedadeVialia Estación de Vigo será o primeiro centro comercial xestionado por Nhood...

Vialia Estación de Vigo será o primeiro centro comercial xestionado por Nhood con xeolocalización en interiores

Nhood comezará implantando a geolocalización en interiores no centro comercial Vialia Estación de Vigo, cuxa apertura está prevista para o próximo 30 de setembro.

PUBLICADO O

- Advertisement -

Nhood asinou un acordo con Situm para implantar a tecnoloxía de localización en interiores nos seus centros comerciais. O primeiro proxecto executarase este ano e será no centro comercial Vialia Estación de Vigo, que abre as súas portas o próximo mes de setembro.

Esta aposta pola xeolocalización en interiores supón un valor engadido para os proxectos xestionados por Nhood ao contribuír nunha mellor experiencia do cliente. Por unha banda, permite desenvolver un sistema de navegación paso a paso, como o que se utiliza nas exterior grazas ao GPS, pero no interior, onde este sinal non funciona. Ademais de situar ao visitante, leste poderá seleccionar os destinos que lle interesen para recibir instrucións sobre como chegar a eles, incluíndo rutas adaptadas e recursos como a localización do coche no aparcadoiro.

En segundo lugar, mediante o xeomarketing conséguese impactar nos clientes no lugar e o momento adecuado. Grazas á localización en interiores, a app do centro comercial servirá non só como punto de información, senón que tamén permitirá enviar promocións ou descontos, segundo os gustos, necesidades e a localización do cliente no centro comercial.

A INNOVACIÓN, “UN ALICERCE FUNDAMENTAL”

Segundo se ratifica nun comunicado, Nhood comezará implantando a xeolocalización en interiores no centro comercial Vialia Estación de Vigo, cuxa apertura está prevista para o próximo 30 de setembro.

“A innovación é un alicerce fundamental neste proxecto e é por iso que a geolocalización cobra especial protagonismo. Queremos que Vialia Estación de Vigo conte con solucións tecnolóxicas que faciliten a vida dos cidadáns. Este proxecto naceu e desenvolveuse cunha escoita activa da comunidade, analizando as súas necesidades, estilos de consumo e gustos. Este compromiso coa cidade foi precisamente o que nos impulsou a buscar alternativas innovadoras que nos permitan seguir interactuando co cidadán dunha forma personalizada. A xeolocalización permitirá ao cliente optimizar a súa estadía e a súa experiencia dentro das nosas instalacións”, explica Daniel Lorenzo, Director de Mercadotecnia, Innovación e RSC de Nhood.

Esta app permitirá conectar en tempo real ao cidadán con todo o que pasa en Vialia Vigo, tanto a nivel comercial e eventos, como información relacionada co transporte. En canto á solución de xeolocalización permitirá mellorar a experiencia de visita xa que se poderá guiar ao cliente en tempo real e en función da súa localización a calquera punto do centro, ademais de ofrecerlle diferentes vantaxes ou solucións en función da súa localización.

ÚLTIMAS

Vigo declara deserta a licitación do mercadillo de Nadal

O Concello de Vigo declarou "deserta" a licitación para a instalación do mercadillo do...

Concello e UVigo asinan un convenio para traballar na candidatura das Cíes a Xeoparque da Unesco

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, e o reitor da Universidade de Vigo (UVigo), Manuel Reigosa, asinaron...

O Teatro Afundación de Vigo acollerá o 4 de outubro o grupo tributo de The Beatles Abbey Road

O Teatro Afundación de Vigo acollerá o próximo 4 de outubro o grupo tributo...

O BNG de Vigo reclamará en pleno a dimisión de Rueda pola súa “neglixente” xestión nos incendios

O BNG de Vigo reclamará no próximo pleno municipal a dimisión do presidente da...