O tráfico total do Porto de Vigo descendeu un 1,54% en xullo respecto dese mes de 2019, a menor caída interanual desde o inicio da pandemia da COVID-19. A Autoridade Portuaria valorou a “rápida” recuperación de tráficos rexistrada tras meses de caída como consecuencia da crise sanitaria e detallou que os seus resultados despois de impostos son positivos e ascenden a 16.000 euros.
Ademais, sinalou que o tráfico de mercadorías elevouse un 0,12%, o que ocorreu por primeira vez desde o mes de febreiro, e o ro-ro alcanzou un movemento similar ao do ano pasado.
Así, en xullo rexistráronse resultados positivos en distintas clases de mercadorías entre as que resaltan a froita (+1.462,19%), os automóbiles (+17,28%), os alimentos (+82,25%) e o granito elaborado (+16,94%). Así mesmo, o crecemento do tráfico de graneis líquidos alcanzou unha suba do 4,15%, mentres que o aumento das descargas de cemento (+7,05%) destaca no caso dos graneis sólidos.
Mentres, a mercadoría xeral, que representa o principal tráfico do Porto de Vigo, descendeu un 0,50%. Con todo, o tráfico de colectores acumulou un crecemento do 1,74% relacionado co aumento dos o-o (+6,76%).
Adicionalmente, o tráfico de mercadoría xeral convencional rexistrou unha suba do 14,34% no tráfico ro-ro, composto case na súa totalidade por vehículos, e o movemento contenerizado contabilizou un incremento do +5,60% en número de TEU’s. En relación á distribución sobre os modos de carga, o tráfico presentar- un aumento do 9,71% en TEU’s.
O tráfico ro-ro, un dos máis afectados pola pandemia, presentou un incremento de tráfico do 17,61% en xullo motivado pola produción da planta viguesa do Grupo PSA, que se reiniciou en xuño. En concreto, o 95,47% do tráfico de vehículos contabilizado en xullo correspóndese con exportacións.
Pola súa banda, o movemento de cruceiros continúa paralizado, mentres que a pesca fresca rexistrou unha caída do 22,16% no volume de movementos.
TRÁFICO ACUMULADO
Nos sete primeiros meses do ano rexistrouse unha caída do 5,78%, aínda que o descenso acumulado reduciuse máis dun 1% en relación ao contabilizado en xuño. O tráfico total neste período baixou un 6,76% respecto deses meses de 2019, aínda que o volume de movementos foi superior ao de 2017.
O movemento acumulado de mercadoría xeral presentou unha perda do 5,87%, o que debe imputarse ao tráfico ro-ro, que acumula unha caída do 25,54% como consecuencia do peche da automoción. En cambio, o movemento de mercadoría contenerizada rexistra un incremento acumulado do 4,93% no que influíron os produtos do sector alimenticio.
No caso da mercadoría xeral convencional, observouse unha caída do 10,98% e o tráfico contenerizado reduciuse nun 2,45%. No entanto, o o-creceuno un 5,94%.
Así mesmo, o movemento de automóbiles pasou de acumular unha perda do 21,95% en maio a unha baixada do 11,18%, pero os relativo a pasaxeiros continúa en descenso e xa roza un decrecimiento do 85,09%. No que respecta á pesca fresca, a caída foi do 6,68%.