Algúns empregados da planta coa que conta o Grupo PSA en Vigo percibiron retribucións incorrectas debido a incidencias relacionadas coa tramitación do Expediente de Regulación Temporal de Emprego (ERTE) por forza maior aplicado ao persoal tras a paralización da produción.
En concreto, parte dos traballadores percibiron unha prestación menor da correspondente, mentres que outros aos que non se lles aplicou o expediente percibiron a retribución derivada do mesmo, segundo informaron fontes da empresa.
O informe de xestión do ERTE do Servizo Público de Emprego Estatal (SEPE) sinala que a empresa solicitou que se aplicase desde o 17 de marzo (cando se pechou a fábrica) a todos os traballadores. Con todo, durante o mes de abril comunicou que só afectaba a 4.174 dos 7.459 empregados indicados con anterioridade.
Esta modificación débese ao feito de que parte dos empregados utilizaron distintos mecanismos, como o goce de días de adecuación de xornada ou vacacións, entre outros, que permitiron atrasar a súa entrada no ERTE, segundo precisaron fontes da fábrica.
Ademais, o SEPE sinalou que na mecanización deste expediente se produciron algunhas incidencias técnicas relacionadas co procesamento da comunicación da diminución de empregados afectados. Tamén apuntou que o día 29 de abril a empresa presentou unha nova modificación de datos debido a erros nos remitidos con anterioridade. Con todo, o servizo de emprego sinalou que nese momento “xa non deu tempo a validar” a nova información achegada.
Como consecuencia, o SEPE explicou que “estas incidencias provocaron que se percibisen cantidades incorrectas a partir de datos erróneos ou pola imposibilidade de mecanizar as baixas” de empregados aos que non lles afectaba o ERTE. Ante esta situación, responsables do ente público e a empresa reuníronse para “emendar administrativamente este expediente, incluíndo o dato dos fillos a cargo” dos empregados, que facilitará PSA.