O alcalde de Vigo, Abel Caballero, enxalzou este martes as luces de Nadal da súa cidade e insistiu en que “gañan” ás de Madrid, no marco da presentación dunha exposición de fotografías nos corredores da Estación Sur de Méndez Álvaro, na capital madrileña.
En declaracións aos medios de comunicación, Caballero sinalou que o ano pasado o alcalde de Nova York botoulles “un reto” e gañáronlle “por goleada” e este ano foi o rexedor de Madrid, José Luís Martínez- Almeida, que “nin sequera se presentou” e xa está gañada por Vigo “de antemán”.
“Non se presentou, nin quixese compareceu, tentou promocionarse un pouco utilizando as luces de Vigo e algo conseguiu, conseguiu saír un pouquiño no reto e cando chegou a hora de competir nin se presentou. Convido a todo Madrid e a toda España a que vaian a Vigo e comparen as luces coas que teñan en calquera lugar”, afirmou o alcalde olívico.
Así, o pasado mes de setembro Almeida chanceou co rexedor de Vigo sobre que a capital tería unha mellor iluminación do Nadal que a da cidade galega; ao que o seu homólogo lle respondeu e asegurou que desde Vigo vai ver as luces de Madrid.
Neste sentido, o Concello de Vigo puxo en marcha estes días unha campaña publicitaria coa instalación de decenas de carteis ou ‘mupis’ en 9 cidades de España e tres de Portugal. Nesta ocasión, desde Madrid convidou a todos os cidadáns a que visiten o Nadal de Vigo, que ten unhas luces “excepcionais”. “As mellores luces de Nadal do mundo”, afirmou.
Caballero sinalou que o ano pasado dous millóns de persoas visitaron as festas na súa localidade e este ano aspiran a que a cifra alcance os tres millóns. Deste xeito, lanzaron tamén unha campaña a través da compañía de autobuses Vitrasa, do que indicou que hai municipios de Galicia que arrincaron cun autobús que incluía esta promoción e que agora xa chegaron aos 10. “Hai máis xente que acode ao Nadal de Vigo que ao Camiño de Santiago”, engadiu.
FROZEN 2, CANÓNS DE NEVE E LUCES LED
Doutra banda, detallou que nesta ocasión Disney elixiu a localidade de Vigo para a preestrea da película ‘Frozen 2’ e que vai tematizar unha das rúas do municipio con esta película de animación. “Elixiu o Nadal de Vigo pola pegada que ten e o extraordinaria que é”, indicou.
Desta forma, Caballero enxalzou que recuperou unha festividade que xa dura case dous meses dunha forma “moderna” pero mantendo a tradición. Concretamente, desde o Consistorio utilizaron 10 millóns de luces led, do que asegurou que consomen menos da cuarta parte que as anteriores luces, ademais de ter unha nora de 62 metros e 50 canóns de neve “para que neve cando o alcalde queira”.
En canto ao orzamento, manifestou que é a “vixésima parte” do orzamento que se dedica en Madrid e que as luces custan 800.000 euros. “Somos moi eficientes con moi pouquiño diñeiro”, afirmou, ao que engadiu que se trata da operación de atracción do turismo “máis notable e con menos recursos que se fixo no mundo”. “Agora obrigamos a todo o mundo, o que non poña as luces de nadal os seus cidadáns vano castigar”, concluíu.