InicioEconomíaCaballero mediará ante o Goberno para frear a crise de Barreras fronte...

Caballero mediará ante o Goberno para frear a crise de Barreras fronte á “lentitude” da Xunta

O persoal anuncia mobilizacións porque xa tivo "suficiente paciencia".

PUBLICADO O

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, confirmou este venres que contactará co Goberno de España para que coopere na procura dunha solución á crise do estaleiro Hijos J. Barreras, a pesar de que nin Concello nin Executivo central teñen as competencias directas, e farao en vista de que a Xunta de Galicia está a ser “cando menos, lenta, reticente“.

Así o trasladou o rexedor olívico nunha rolda de prensa, tras manter un encontro co comité de empresa do estaleiro, e na que constatou que, a pesar da vontade de solución manifestada polos distintos axentes, o certo é que “isto non se resolve” e “o tempo xoga en contra“. “Eu non contemplo a desaparición de Barreras, pero o tempo pasa e pode entrar en concurso, que é unha situación indeseada”, manifestou Caballero.

Por iso, o alcalde anunciou que acepta “o encargo” que lle fixo o comité para liderar a procura dunha solución, e confirmou que pedirá ao presidente do goberno galego que convoque unha mesa con todos os axentes implicados (accionistas, armadores, Pymar e a propia Xunta), na que el mesmo se ofrece a cooperar como interlocutor co Goberno. “A Xunta é a que ten que tender pontes, e é imprescindible que actúe, de forma manifesta”, engadiu.

Pola súa banda, o presidente do comité de Barreras, Sergio Gálvez (UGT) explicou, en declaracións aos medios, que pediron axuda ao rexedor tras dar “un mes de marxe” á propiedade do estaleiro, sen que se comunicara unha “folla de ruta” para a empresa. “As competencias están transferidas á Xunta, pero todos estamos a ver que non é que se poña de perfil, é que está a arrastrar demasiado os pés”, aseverou.

FALTA DE “UNIDADE” NO CONSELLO

Gálvez confirmou que o persoal apenas dispón de información acerca das negociacións relativas a unha posible venda de accións ou outras alternativas, e que o comité percibe que “non hai unidade” no Consello de Administración.

En todo caso, o representante dos traballadores matizou que, polo momento, non hai información confirmada de que ningún dos proxectos no estaleiro se vaia a “marchar” e trasladou o seu convencemento de que, se hai “unha solución rápida e viable”, “os armadores van apostar” por Barreras.

Sergio Gálvez, presidente do comité de empresa de Barreras © Miguel Nuñez

MOBILIZACIÓNS

Por outra banda, Sergio Gálvez confirmou que os traballadores xa tiveron “suficiente paciencia” e que manterán un calendario de mobilizacións en próximas semanas. Así, prevense paros de dúas horas para os próximos martes e xoves, e convidou a traballadores das auxiliares a sumarse ás mobilizacións.

Na mesma liña, avanzou que os sindicatos están a estudar a convocatoria dunha manifestación, que podería ter lugar o 19 de novembro, aínda que a data “aínda non está pechada”.

Finalmente, Sergio Gálvez confirmou que os traballadores de Barreras, ata o momento, están ao día no cobro das súas nóminas, e lembrou que, se se cumpren as intencións da empresa de reactivar a actividade de forma “rápida”, “non sería lóxico” expor un Expediente de Regulación de Emprego. “De momento, iso non está sobre a mesa”, explicou.

INDUSTRIA DI QUE CABALLERO “CHEGA TARDE”

O titular do departamento de Industria, Francisco Conde, ve “sorprendente como o alcalde de Vigo chega tarde” aos acontecementos do estaleiro Barreras. Este venres, Abel Caballero asegurou que mediará ante o Goberno para frear a crise de Barreras dado que a Xunta é “lenta” e “reticente”.

“Estamos a traballar en contacto con todas as partes, co propio Goberno, ten toda a información; co comité de empresa, co estaleiro… para atopar ese plan de viabilidade. É sorprendente como o alcalde de Vigo chega tarde”, sentenciou Conde.

Así mesmo, mencionou a liña de préstamos aprobada este xoves polo Consello da Xunta, “apoiando á industria auxiliar para que poida afrontar esta situación mentres non se atopa o financiamento do cruceiro”.

“No financiamento da desviación que ten o custo do cruceiro de Ritz-Carlton é onde está o principal problema”, sinalou, antes de insistir en que a Xunta traballa “non a solución dun buque específico senón (en) como dar solución ao financiamento dese buque e ao mesmo tempo responder a toda a carga de traballo que ten hoxe en día o estaleiro, e a partir de aí a viabilidade de futuro”.

“O máis importante é o que pensan os accionistas: tanto Pemex, como García Costa e Albacora. E a partir de aí traballar nese financiamento”, concluíu.

ÚLTIMAS

Condenados a 5 e 4 anos de cárcere os dous acusados de dar unha malleira a dous mozos na rúa Hernán Cortés de Vigo

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, condenou aos...

Deteñen en Vigo un home por agredir ao seu fillo de 13 anos cun cinto e unha botella de plástico

Un home, P.A.V.S. de 43 anos de idade, foi detido na tarde deste pasado...

Os traballadores de Vitrasa protestan durante o acto da Constitución e Caballero sae escoltado por Policía Nacional

Os traballadores de Vitrasa, concesionaria do bus urbano de Vigo, trasladaron este martes as...

Máis de mil vigueses xa teñen representación no caso do Cártel dos Coches con 40.000 afectados en Galicia

A oficina de Vigo do despacho BGI LAW representa xa a máis de 1.000...