InicioSociedadeO Marisquiño prevé que algunhas probas modifiquen os seus horarios polo mal...

O Marisquiño prevé que algunhas probas modifiquen os seus horarios polo mal tempo

O director do festival avanza que se calcula que 3 millóns de persoas seguirán en 'streaming' as finais.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O director do Marisquiño, Joako Ezpeleta, alertou de que é posible que o tempo atmosférico previsto para este fin de semana leve a modificación dos horarios fixados para a realización das competicións durante o festival e apuntou que se espera un incremento dos visitantes procedentes doutras comunidades autónomas.

Durante unha rolda de prensa, e a preguntas dos medios, o director do evento de cultura urbana explicou que se rexistrou “peticións masivas” do bono desconto ofrecido por Renfe para acudir ao evento. Dado que esta oferta é aplicable para viaxes de longa distancia, apuntou que se espera unha gran afluencia de visitantes doutras partes de España. Así, explicou que, en anos anteriores, a maior parte dos españois doutras rexións que se achegaron ao festival procedían da Comunidade de Madrid, Cataluña, o País Vasco e Andalucía.

A ese respecto, concretou que ese público se corresponde con familias que, tras asistir ao festival, prolongan a súa estancia na comunidade e realizan turismo a través da mesma. Mentres, indicou que os asistentes da comunidade son, no seu maior parte, novos interesados nestes deportes. Neste sentido, Joako Ezpeleta explicou que se espera manter ou mesmo incrementar a afluencia dos dous últimos anos, que ascendeu ata os 150.000 visitantes.

SEGUIMENTO EN ‘STREAMING’

Ademais, asegurou que as probas finais que se celebrarán este fin de semana en Vigo espérase que sexan seguidas en ‘streaming’ por ata tres millóns de persoas grazas aos acordos alcanzados polo festival con Diario As e La liga Sports, cuxos representantes visitarán o evento. Tamén concretou que se acreditou a 300 xornalistas para cubrir o festival, o que facilitará a súa difusión.

Adicionalmente, o director de Ou Marisquiño puxo en valor que este evento ofrecerá, por primeira vez, un espazo para nenos con talleres de grafitis e breakdance, entre outros, así como concertos.

Nesta liña, remarcou que o obxectivo é continuar nesta liña de crecemento de face á vixésima edición, que cobrará gran importancia debido a que terá lugar no ano no que o skateboarding e o Basket 3×3 serán, por primeira vez, deportes olímpicos. Isto levará que Tokio 2020 celebre competicións de tres disciplinas das que tamén O Marisquiño acolle probas (BMX foi catalogado como deporte olímpico en 2008). Así, sinalou que o 2021 tamén será un ano importante debido á celebración do Xacobeo e á relación do evento de cultura urbana con Galicia.

En canto ás previsións atmosféricas, a responsable de infraestruturas do evento, Manuela Concheiro, detallou que é posible que se deban modificar os horarios dalgunhas probas ou a súa data de celebración debido a que a choiva e os refachos de vento poden dificultar a realización de algunhas, como o Dirt Jump. En concreto, espérase que as choivas se concentren en maior medida durante o venres, polo que poderían non afectar ás finais, que terán lugar o sábado e o domingo.

Tamén puxo en valor o labor dos profesionais que colaboran para deseñar as pistas e montalas, un traballo que se realiza ao longo de tres semanas e cuxo desmonte se realiza en nove días. Así, incidiu na dificultade que leva o feito de que a realización do festival teña lugar nun espazo público situado no corazón da cidade.

Sobre ese punto, Joako Ezpeleta remarcou, con todo, a importancia de que O Marisquiño mantéñase en Vigo e, en concreto, na zona portuaria para as próximas edicións. Ademais, preguntado polo feito de que a zona do paseo afundida durante a última edición do festival non fose reparada, explicou que tivo constancia de conversacións entre as distintas administracións que permitirán que esta situación se solucione nos próximos meses.

PATROCINIOS

Así mesmo, a responsable dos patrocinios do festival, Xenia Gaia, subliñou a confianza das marcas que repetiron a súa aposta polo festival un ano máis, Super Bock e Red Bull, e avanzou a suma dunha nova, Panini, así como a aposta de Nissan polo evento.

Deste xeito, aínda que valorou a destinación de fondos por parte das administracións públicas, incidiu na importancia de contar con patrocinadores privados. Así, este ano, os responsables de mercadotecnia dos patrocinadores e doutras firmas foron convidados a acudir ao evento co obxectivo de promocionalo.

Preguntada polas consecuencias do accidente que tivo lugar durante a edición anterior no patrocinio privado, Xenia Gaia sinalou que, en lugar de rexeitamento, recibiuse apoio por parte das marcas.

ÚLTIMAS

Prisión provisional para a muller detida polo homicidio dun home sen fogar na antiga estación de autobuses de Vigo

A muller detida como presunta autora da morte dun home acoitelado na tarde do...

Caballero, ao coñecer que León impartirá Medicina en 2026: “A Vigo, a Xunta négalle unha facultade. É un escándalo”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, cargou de novo contra a Xunta de Galicia...

Caballero acusa a Rueda e o PPdeG de deixar a Vigo sen Facultade de Medicina: “É unha pésima noticia”

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, cualificou este venres como unha "noticia pésima"...

A Xunta e o Porto de Vigo dan por finalizada a limpeza da vertedura de aceite de palma na ría

Tras unha semana de traballos de retirada e contención, a Xunta e o Porto...