InicioCulturaAparece unha pantasma para o Castelo de Soutomaior

Aparece unha pantasma para o Castelo de Soutomaior

Carmela Silva celebra a "acollida espectacular" da nova campaña de promoción do destino Rías Baixas baixo o nome de 'Somos Historias'.

PUBLICADO O

- Advertisement -

A Deputación de Pontevedra impulsará a lenda de ‘o Alemanote’, a pantasma que convivía no Castelo de Soutomaior coa marquesa María Vinyals e o seu marido, segundo recollen os escritos e documentos desta.

Segundo destacou este venres en rolda de prensa a presidenta desta administración provincial, Carmela Silva, “até agora pensábase que o recinto histórico tiña unha carencia“, xa que, ao contrario que a maior parte dos castelos, que teñen lendas de pantasmas asociadas, en Soutomaior eran descoñecidas.

Con todo, resaltou o “descubrimento” acerca de que “si existe unha pantasma“, e adiantou que ‘o Alemanote’ terá “un papel moi destacado e importante no castelo” o próximo verán.

O achado veu, segundo explicou a presidenta provincial, da man da marquesa María Vinyals, xa que, entre os seus escritos e documentos, relata a historia de ‘o Alemanote’, a pantasma co que ela mesma e o seu marido convivían no castelo de Soutomaior.

Máis proxectos

A presidenta da Deputación tamén fixo balance da presenza da institución provincial en Fitur, e falou dunha “acollida espectacular” da nova campaña de promoción do destino Rías Baixas baixo o nome de ‘Somos Historias’, que pon en valor o patrimonio da provincia co fío condutor da figura de María Vinyals.

“Fomos, unha vez máis, a presentación que tivo máis asistencia de todas as desa mañá”, destacou Carmela Silva, que reivindicou a curtametraxe que promociona a provincia como destino turístico.

Tamén apuntou o éxito da caixa-regalo que se lle entregou a acódelas asistentes, que contiña un caderno de viaxe e “nubes e galletas feitas con camelia”, un proxecto elaborado polo alumnado do CIFP Carlos Oroza, A Granxa de Ponteareas e o IES Montecelo de Pontevedra.

En canto ás reunións de traballo, Silva confirmou que a institución provincial comezou a preparar a Asemblea Nacional da Ruta dos Fenicios que acollerá a provincia en novembro, e que a Deputación pechou un acordo coa produtora do programa MasterChef, que esta semana comezará a buscar localizacións no Val Miñor para promocionar Baiona, Gondomar e Nigrán.

Tamén se estableceron acordos para, a través doutros dous programas de televisión, promover outras comarcas e rutas, en liña coa aposta deste ano de mostrar a provincia de Pontevedra a través do patrimonio.

O persoal técnico de Turismo Rías Baixas tivo case 20 reunións comerciais relacionadas coa promoción publicitaria deste destino e do uso das novas tecnoloxías na xestión de espazos turísticos.

Por último, Carmela Silva celebrou o “éxito rotundo” da campaña de promoción nas redes sociais. O hashtag #SomosHistorias, chegou a ser “trending topic” en Twitter en España no momento da presentación en Fitur e o vídeo promocional supuxo “unha marca de visitas en 24 horas das canles de YouTube en toda a súa historia”, segundo informou.

ÚLTIMAS

Enfróntase a máis de 16 anos de cárcere acusado de violar e roubar a unha muller á de traballar dun hospital de Vigo

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, xulgará o vindeiro...

Os servizos emerxencias traballan na extinción dun incendio nun cortello da avenida Ricardo Mella

Os servizos de emerxencias traballan na extinción dun incendio declarado nun cortello da avenida...

Detido en Vigo un home por dous ataques consecutivos á Policía Local nun só día

Axentes da Policía Local de Vigo detiveron a un cidadán estranxeiro, A.M., de 30...

Detido en Vigo con haxix, cocaína e máis de 1.300 euros en efectivo

Axentes da Policía Local de Vigo detiveron a un home de 44 anos de...