InicioSociedadeO BNG de Vigo denuncia que "seguen os recortes" no bus urbano

O BNG de Vigo denuncia que “seguen os recortes” no bus urbano

E avanza unha "ofensiva" para municipalizar o servizo.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O grupo municipal do BNG denunciou este venres que, 53 días despois de que se puxese fin á folga indefinida no servizo de bus urbano, os recortes nas liñas permanecen, con 154 frecuencias menos os fins de semana en varias liñas.

O portavoz do grupo nacionalista, Xabier Pérez Iglesias, acusou ao goberno vigués de mentir “deliberadamente” xa que, nunha resposta por escrito hai varias semanas, afirmou que o servizo de bus urbano “anterior á folga” quedara restablecido o 1 de abril.

Con todo, advertiu, “hai 71 frecuencias menos os sábados e 83 frecuencias menos os domingos, que afectan as liñas 5,7, 10, 12A, 16, 17, 24 e 29, e cualificou de “intolerable” esta situación, case dous meses despois do fin da folga. “Pero aínda é máis intolerable que o goberno de Abel Caballero, como responsable dun servizo de titularidade municipal, consinta estes recortes sen ningún tipo de consecuencias“, censurou.

Por iso, avanzou que o BNG porá en marcha unha “ofensiva” con iniciativas a nivel institucional e social para lograr a remunicipalización do servizo de bus urbano, dado que a actual xestión privatizada “só beneficia á empresa concesionaria”. Respecto diso, reclamou a creación dunha empresa pública municipal de transporte para asumir o servizo cando acabe a actual prórroga da concesión (en xuño de 2025).

SEN MÁIS PRÓRROGAS

A Xunta de Goberno Local de Vigo acordou este venres trasladar á empresa concesionaria do bus, Vitrasa, a “inoperabilidad da prórroga tácita” da concesión, contemplada no prego que rexe o servizo (e que data de mediados dos anos 90).

Os servizos xurídicos municipais manteñen que, a pesar do recolleito no prego, a entrada en vigor da nova normativa sobre contratación na administración (posterior á adxudicación do contrato a Vitrasa) obriga a rexeitar as prórrogas tácitas.

Por iso, a Xunta de Goberno acordou comunicar este feito á empresa, aínda que no expediente recóllese que esta comunicación se fai “con independencia de que, de ser necesario, e ao amparo da normativa aplicable, poida ser adoptado un acordo de prórroga expresa con anterioridade ao vencemento da actual prórroga, a fin de garantir a continuidade do servizo”. Este venres tamén se tratou en Xunta de Goberno o nomeamento de interventores técnicos da empresa Vitrasa ante o fin do contrato da concesión.

En todo caso, e dado que a concesión actual vence en xuño de 2025, o Concello de Vigo xa remitiu ao Diario Oficial da Unión Europea (DOUE) o anuncio previo da licitación dun novo concurso para o transporte público urbano. No devandito anuncio, publicado o 7 de marzo pasado, especifícase que o novo contrato terá unha vixencia de 10 anos (120 meses) e que entrará en vigor o 8 de xuño de 2025.

Precisamente o BNG entende que, co fin das prórrogas, ábrese unha “oportunidade histórica” para implementar un modelo de transporte público “á altura da maior cidade de Galicia”.

ÚLTIMAS

Falece a ‘señora Alicia’, icona do Festival de Cans

Alicia Sánchez, a 'señora Alicia', icona do Festival de Cans e unha das veciñas máis...

Lores ofrece a Abel Caballero unha “fronte común” para esixir ao Goberno que a AP-9 sexa gratis entre ambas cidades

O alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), anunciou que chamará ao seu...

Constituída en Mos unha comisión con integrantes políticos, técnicos e veciños contra o novo trazado da A-52

O Concello de Mos acolleu este luns a sesión constitutiva e primeira reunión dunha comisión de...

O PP de Vigo pide a Caballero “claridade” sobre o novo recibo do lixo, “que prevé subidas de ata o 18 %”

O grupo municipal do PP de Vigo esixiu ao alcalde, Abel Caballero, que "abandone...