Stellantis, a través da súa unidade de negocio de vehículos comerciais Prol One, renovará este ano 12 modelos no mercado español de catro das súas marcas: Citroën, Fiat Professional, Opel e Peugeot, segundo anunciou o grupo nun evento levado a cabo en Vigo precisamente para presentar a súa nova unidade de negocio de vehículos comerciais.
Esta medida forma parte da estratexia Stellantis Prol One coa que busca duplicar os seus ingresos netos para 2030 en comparación en 2021, ata os 80.000 millóns de euros.
Así, con esta ofensiva o grupo expón a súa nova etapa “baseándose nun enfoque 360º no que se renovan tanto o produto como nos servizos conectados, as transformacións e a personalización á carta, a mobilidade ‘cero emisións’ e a experiencia cliente”, sinala o fabricante.
Stellantis explica que en materia de produto, Stellantis Prol One conta cunha “gama recoñecida” e cunha implantación tanto en España como en toda Europa, onde rexistrou 578.000 unidades vendidas en 2023.
No mercado español, o grupo sinala que encabeza as matriculacións cun 35,2% de cota, que se converte nun 48,9% de penetración de vehículos comerciais 100% eléctricos.
No Europa, a oferta comercial de Stellantis Prol One desprégase en catro segmentos, indica. O dos furgóns compactos, producidos en Vigo (Citroën Berlingo, Fiat Doblò, Opel Combo e Peugeot Partner), os furgóns de tamaño medio (Citroën Jumpy, Fiat Scudo, Opel Vivaro e Peugeot Expert) e os furgóns de gran tamaño (Citroën Jumper, Fiat Ducato, Opel Movano e Peugeot Boxer).
Así mesmo, detalla que destes modelos vendéronse 10 millóns de unidades e ao que se unen novas solucións de mobilidade, como o Citroën ‘MyAmi Cargo’, explica o grupo automobilístico.
AVANCES TECNOLÓXICOS E 18 FUNCIÓNS DE AXUDA Á CONDUCIÓN
Stellantis, detalla que neste ofensiva Prol One, ofrece avances tecnolóxicos que afectan tanto á interface que relaciona aos ocupantes co vehículo como na incorporación ao equipamento de 18 funcións de axuda á condución, que aumentan a seguridade do condutor, ademais de incrementar a produtividade.
O grupo de automoción indica que con estas innovacións, os vehículos comerciais do Grupo “dan o salto” ata a condución autónoma de nivel 2.
Esta mellora da interface represéntase cun novo cadro de instrumentos dixital, con novidades nos sistemas de ‘infotainment’ e conectividade, centralizados nunha nova pantalla táctil de 10″. Engade que coa estación para o teléfono intelixente, o vehículo convértese nunha extensión do móbil e as súas aplicacións, que poden manexarse de modo intuitivo sen apartar a vista nin a atención da estrada.
Ademais contará con funcións como a ‘Dynamic Surround Vision’, que ofrece unha visión 360º ao redor do furgón, e achega seguridade nas manobras.
Stellantis indica que con estas innovacións técnicas comúns a toda a gama, os modelos contan con equipamentos e configuracións que teñen os turismos das mesmas marcas como son os asentos ‘Advanced Comfort’ en Citroën, a configuración ‘Magic Cargo’ en Fiat Professional, a iluminación matricial nos furgóns Opel ou o posto de condución Peugeot ‘i-Cockpit’.
RENOVACIÓN DA GAMA PARA CHEGAR ÁS ‘CERO EMISIÓNS’
A mobilidade “cero emisións” é outro dos puntos crave na estratexia de Stellantis Prol One, sinala o grupo. A renovación da gama contará así mesmo coa chegada dunha nova bomba de calor, que optimiza a enerxía e aumenta a autonomía ata superar o 300 Km nos furgóns compactos ou alcanzar o 400 Km nos modelos de maior tamaño.
Stellantis sinala que tamén traballan en aspectos como a velocidade de carga, coa introdución dunha nova toma de forza electrónica ‘E-Power Take Off ‘e unha toma de enerxía da batería de 400 V DC.
Tras lanzar os primeiros modelos 100% eléctricos en 2021 ata ofrecer unha gama totalmente electrificada o ano seguinte, Stellantis Prol One introduce novos sistemas de propulsión sustentables como o hidróxeno, que chegou aos seus furgóns de tamaño medio en 2023 e que estará dispoñible nos de gran tamaño a partir de 2025.
Ademais, o grupo porá a disposición dos seus clientes servizos de ‘retrofit’, para adaptar os seus vehículos comerciais á mobilidade 100% eléctrica. Nos todos segmentos nos que compiten, o grupo e as súas marcas ofrecen unha ampla gama de siluetas e carrozarías: furgón pechado, combi, dobre cabina, piso cabina, base camper, transporte de persoas, plataforma.
“Todo un mundo de posibilidades de personalización que se abre practicamente ata o infinito grazas aos 400 acordos con carroceros especializados”, engade o grupo. A nova xeración de vehículos comerciais de Stellantis Prol One ofrecerá capacidades “over the air” de serie en todas as gamas, dirixidas a optimizar a xestión de frotas, sinala.
INGRESOS POR 5.000 MILLÓNS DE EUROS POR ESTE TIPO DE SERVIZO
Finalmente, o grupo explica que prevé ingresar 5.000 millóns de euros por este tipo de servizo en 2030 e que estas melloras na conectividade permiten un monitoreo das necesidades de mantemento en tempo real, dar consellos de condución ecolóxica e eficiente, incorporar software de xestión de carga, crear zonas de ‘geo-fencing’ ou enviar alertas ao condutor en tempo real sobre posibles incidencias en ruta.
“Xunto a todas estas innovacións, Stellantis Prol One propón unha nova experiencia cliente, cunha oferta relevante e personalizada tendo en conta as súas características e necesidades e a proximidade que supón contar con 20.000 puntos de contacto en todo o mundo”, conclúe.