InicioEconomíaStellantis e a compañía CATL acordan a subministración de baterías en Europa...

Stellantis e a compañía CATL acordan a subministración de baterías en Europa coa xigafactoría de Figueruelas

Stellantis alcanzou acordos con varias empresas para a subministración de baterías e a creación de joint venture, entre os que destaca a compañía StarPlus Energy.

PUBLICADO O

O grupo automobilístico Stellantis asinou un memorando de entendemento (MOU) non vinculante coa empresa chinesa CATL para a subministración de células e módulos de baterías de litio, ferro e fosfato (LFP) para a produción de vehículos eléctricos do grupo en Europa, mentres segue a vista posta na xigafactoría de baterías que Stellantis construirá en Figueruelas (Zaragoza) e que está a buscar métodos de financiamento co Goberno de España e o de Aragón.

Segundo confirmou Stellantis nun comunicado, o acordo establece unha colaboración a longo prazo entre ambas as compañías con dous puntos estratéxicos principais: a creación dunha folla de ruta tecnolóxica “audaz” para apoiar os vehículos eléctricos de Stellantis e a identificación de oportunidades para reforzar a cadea de valor das baterías. Neste sentido, as dúas compañías están a contemplar a creación dunha ‘joint venture’ con achegas equivalentes.

Stellantis alcanzou acordos con varias empresas para a subministración de baterías e a creación de joint venture, entre os que destaca a compañía StarPlus Energy, creada con Samsung SDI e coa que están a construír a primeira xigafactoría en Estados Unidos á vez que xa anunciaron a segunda planta no país. O outro acordo máis destacado do grupo é con LG Energy Solutions, con quen investirá máis de 3.600 millóns para unha planta de baterías en Canadá.

O conselleiro delegado de Stellantis, Carlos Tavares, valorou o acordo con CATL como “outro ingrediente” na súa estratexia para protexer a liberdade de mobilidade da clase media europea. “CATL é o líder deste sector e, xunto con nosas emblemáticas marcas de vehículos, achegaremos aos nosos clientes unha tecnoloxía de baterías innovadora e accesible, e axudaranos a alcanzar a nosa ambición de cero emisións netas de carbono para 2038“.

Sobre a relación deste acordo coa gigafactoría de Zaragoza, fontes da compañía aseguraron a Europa Press que “continúan” explorando as oportunidades de investimento para executar a súa estratexia de electrificación e proporcionar células “alcanzables de baixa densidade enerxética”, á vez que remarcaron “non ter máis nada que dicir”.

O megaproxecto de baterías de Stellantis en Zaragoza recibiu 55,9 millóns de euros dos 200 millóns esperados nas axudas do Perte do Vehículo Eléctrico Conectado (VEC) II, unha concesión que o grupo lamentou que non cumprira as súas expectativas.

No entanto, o Goberno de España publicou un comunicado para asegurar que estaban a traballar nunha folla de ruta que permita crear “as condicións necesarias” para que a compañía alcance o nivel de axudas para a viabilidade económica do proxecto ‘Antares’, a denominación coa que se rexistrou este proxecto.

ÚLTIMAS

A ministra Pilar Alegría non puido celebrar un acto en Vigo pola imposibilidade de entrar na cidade por colapso de tráfico

O colapso de tráfico nos accesos viarios a Vigo obrigou a suspender un acto...

Convocada para este domingo en Vigo unha concentración en repulsa polo asasinato machista de Oroso

O Feminismo Unitario de Vigo convocou para este domingo unha concentración en repulsa do...

O goberno municipal insiste no “interese político” da folga de Vitrasa: “Queren danar o Nadal e á xente”

O goberno municipal de Vigo defendeu este venres a súa actuación ante o conflito de Vitrasa, concesionaria...

Intervidas case 1.800 plantas de marihuana no operativo antidroga no Baixo Miño que se saldou con 6 detidos

Comisaría Provincial de Pontevedra, o Grupo I da Udyco da Comisaría Vigo-Redondela e o...