InicioEconomíaStellantis e a compañía CATL acordan a subministración de baterías en Europa...

Stellantis e a compañía CATL acordan a subministración de baterías en Europa coa xigafactoría de Figueruelas

Stellantis alcanzou acordos con varias empresas para a subministración de baterías e a creación de joint venture, entre os que destaca a compañía StarPlus Energy.

PUBLICADO O

- Advertisement -

O grupo automobilístico Stellantis asinou un memorando de entendemento (MOU) non vinculante coa empresa chinesa CATL para a subministración de células e módulos de baterías de litio, ferro e fosfato (LFP) para a produción de vehículos eléctricos do grupo en Europa, mentres segue a vista posta na xigafactoría de baterías que Stellantis construirá en Figueruelas (Zaragoza) e que está a buscar métodos de financiamento co Goberno de España e o de Aragón.

Segundo confirmou Stellantis nun comunicado, o acordo establece unha colaboración a longo prazo entre ambas as compañías con dous puntos estratéxicos principais: a creación dunha folla de ruta tecnolóxica “audaz” para apoiar os vehículos eléctricos de Stellantis e a identificación de oportunidades para reforzar a cadea de valor das baterías. Neste sentido, as dúas compañías están a contemplar a creación dunha ‘joint venture’ con achegas equivalentes.

Stellantis alcanzou acordos con varias empresas para a subministración de baterías e a creación de joint venture, entre os que destaca a compañía StarPlus Energy, creada con Samsung SDI e coa que están a construír a primeira xigafactoría en Estados Unidos á vez que xa anunciaron a segunda planta no país. O outro acordo máis destacado do grupo é con LG Energy Solutions, con quen investirá máis de 3.600 millóns para unha planta de baterías en Canadá.

O conselleiro delegado de Stellantis, Carlos Tavares, valorou o acordo con CATL como “outro ingrediente” na súa estratexia para protexer a liberdade de mobilidade da clase media europea. “CATL é o líder deste sector e, xunto con nosas emblemáticas marcas de vehículos, achegaremos aos nosos clientes unha tecnoloxía de baterías innovadora e accesible, e axudaranos a alcanzar a nosa ambición de cero emisións netas de carbono para 2038“.

Sobre a relación deste acordo coa gigafactoría de Zaragoza, fontes da compañía aseguraron a Europa Press que “continúan” explorando as oportunidades de investimento para executar a súa estratexia de electrificación e proporcionar células “alcanzables de baixa densidade enerxética”, á vez que remarcaron “non ter máis nada que dicir”.

O megaproxecto de baterías de Stellantis en Zaragoza recibiu 55,9 millóns de euros dos 200 millóns esperados nas axudas do Perte do Vehículo Eléctrico Conectado (VEC) II, unha concesión que o grupo lamentou que non cumprira as súas expectativas.

No entanto, o Goberno de España publicou un comunicado para asegurar que estaban a traballar nunha folla de ruta que permita crear “as condicións necesarias” para que a compañía alcance o nivel de axudas para a viabilidade económica do proxecto ‘Antares’, a denominación coa que se rexistrou este proxecto.

ÚLTIMAS

Absolto o acusado de violar a unha moza durmida pola falta de consistencia da versión da denunciante

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, ditou sentenza na que...

Condenan a 2 anos de cárcere a unha americana que estafou máis de 158.000 dólares a unha firma viguesa de produtos do mar

A sección quinta da Audiencia Provincial de Pontevedra, con sede en Vigo, acolleu este...

A xuíza acorda o arquivo da causa contra o detido na rúa Mestre Montes por agredir supostamente á súa nai cun garfio

A xuíza de instrución 2 de Vigo acordou o sobresemento e arquivo das actuacións...

Detidos dous homes na rúa Cánovas del Castillo por supostos roubos con forza no interior de 15 coches estacionados

Axentes da Policía Nacional da Comisaría de Vigo detiveron a dous homes como presuntos autores de...