Os universos dixitais centrarán a programación da XVIII Semana de Cinema ‘Cinemas Ocultos’ de Cangas, que se celebrará do 29 de setembro ao 7 de outubro no Auditorio Xosé Manuel Pazos da capital do Morrazo.
O evento, impulsado polo Cinema Club Cangas, ofrece ese ano unha selección de películas que levan a reflexionar sobre as ‘fake news’, as redes sociais, a cultura da cancelación, a soidade na era dixital ou os videoxogos.
A semana abrirase coa proyeccción do filme ‘SICA’ (2023), de Carla Subirana, o 29 de setembro ás 21,00 horas, e o acto contará coa presenza da actriz e ‘coaching’ de interpretación, Victoria Teijeiro.
Tamén se proxectarán títulos de creadores galegos como ‘Tralos pasos de María Casares’, coa participación da directora Isabel Blanco e a actriz Sabela Hermida; ou as curtametraxes ‘O neno sardiña’, ‘Mariví, na pel dá memoria’, ‘Para matar a guerra’ ou ‘Nun tempo de horta’.
Para o público infantil, o festival contará con ‘O pequeno Nicolás’, ‘Dunia e outros contos do mundo’, e unha selección de curtos de animación.
ESPAZOS PARA O DEBATE
O 2 de outubro, o Auditorio Xosé Manuel Pazos acollerá a proxección da curta ‘Arenal’, premiado no Festival de Málaga, tras as que terá lugar un coloquio sobre o impacto da tecnoloxía na adolescencia, con Antonio Rial, doutor en Psicoloxía Social e docente da USC.
O 7 de outubro, a libreria Wells acollerá a presentación da obra ‘Ecoficciones: cine para sentipensar la crisis climática’, de Asun Bernárdez, catedrática de Xornalismo na Universidade Complutense. Na súa obra, a autora reflexiona sobre a crise ecosocial e como é tratada nas ficcións cinematográficas.
Por outra banda, o 4 de outubro, representantes do Museo do Videoxogo (MUVI) serán os encargados de presentar a película LEVEL FIVE, e darán a coñecer este singular museo situado en Cangas. Trátase dun centro de preservación, exposición e experimentación da industria cultural do videoxogo, que conta cunha colección de todo tipo de sistemas que conforman a historia do videoxogo: máquinas recreativas, videoconsolas de mesa ou portátiles, e os títulos de videoxogos máis influentes desde a súa creación.