Seis marcas e institucións recibiron este xoves os Premios FranquiAtlántico, no marco da XXIII edición do Salón da Franquía e Oportunidades de Negocio levado a cabo na sede do Consorcio da Zona Franca de Vigo.
En concreto, FranquiAtlántico recoñeceu co premio á difusión do modelo de franquía ao Departamento de Estudos da Asociación Española de Fundacións (AEF) por traballos como ‘A muller no mundo da franquía’, ‘Estudo nacional sobre a franquía’, ‘A franquía española no estranxeiro’, ‘Observatorio da Franquía’, ‘Libro da franquía no seu 30º aniversario’ ou ‘A franquía en Madrid’.
Pola súa banda, o premio ao concepto nacional máis novo foi para El Hachazo, a primeira rede de salas de tiro con machada de España, creada en 2018. No caso do concepto máis novo de franquía en Galicia, o premio foi para We Robots, dedicada á robótica educativa.
Así mesmo, o premio á promoción económica da franquía foi para o Banco de Sabadell, na persoa de Gabriel Moyà Ferrer, director do departamento de Franquías e ao seu equipo.
O galardón á franquía internacional con maior implantación en España foi para Bureau Vallée, dedicada á papelería, material e mobiliario de oficina e que conta con máis de medio centenar de establecemento por todo o país. Por último, o premio ao desenvolvemento dixital foi para AcraDigital, axencia especializada en deseño web e e-commerce.
FranquiAtlántico congregou a medio centenar de empresas que deron a coñecer as súas marcas e fórmulas de negocio por centos de persoas interesadas en investir ou pór en marcha un negocio.
A directora do evento, Raquel Robledo, destacou o perfil dos visitantes, formado por investidores, emprendedores ou persoas que buscan unha solución de autoemprego.
O Salón contou co patrocinio da Zona Franca de Vigo e coa colaboración de institucións como o Concello de Vigo, o Instituto Galego de Promoición Económica, a Deputación de Pontevedra e a Asociación Española de Franquiciadores.