O secretario xeral do Eixo Atlántico, Xoán Vázquez, urxiu a licitación da outra metade do tramo ferroviario entre Vigo e Portugal, xa que o anuncio do Saída Sur do pasado mes de decembro só chega ata O Porriño.
Nun comunicado, alertou de que a licitación que se puxo en marcha para o estudo informativo do Saída Sur de Vigo só especifícase o trazado que vai ata as Gándaras de Budiño, no Porriño, quedando o tramo desde esta localidade ata Tui sen levar a cabo.
“Isto implica que, para poder cumprir os prazos previstos, tanto polo acordo co Goberno portugués, como polo programa financiado pola Comisión Europea para que circule un operador privado na liña A Coruña-Lisboa, é imprescindible que se licite urxentemente este tramo, de singular importancia xa que, á súa vez, permitirá a eliminación do trazado ferroviario do paso a nivel do Porriño“, indicou o Eixo Atlántico do Noroeste Peninsular.
En concreto, os subtramos nos que se dividiu o Saída Sur de Vigo son dous, desde a cidade olívica ata O Porriño, lembrando o Eixo Atlántico que sobre este traxecto xa levaron a cabo varios estudos informativos no ano 2000 e en 2009, ademais dun estudo de alternativas do Saída Sur en 2021 e agora en 2022 outro estudo.
O segundo tramo é desde O Porriño ata a fronteira de Portugal, do cal se iniciou en 2009 o proceso de información pública do seu estudo informativo e publicouse a súa declaración de impacto ambiental en 2011, que finalmente caducou, xa que nunca se chegou a construír este tramo. “Aínda que é certo que o segundo tramo é máis sinxelo, non pode esquecerse que tamén é preciso volver empezar todos os trámites nel”, lamentou o Eixo Atlántico.