Un total de 12 dos 22 feridos ingresados en hospitais vigueses tras o accidente dun autobús que transportaba traballadores da planta de PSA Peugeot Citroën de Vigo, ocorrido en Oia, recibiron o alta este mércores.
O Servizo Galego de Saúde (Sergas) detallou nun comunicado que estas 12 persoas presentaban policontusións e feridas leves. Mentres, outros dez pacientes permanecen nos hospitais Vithas Fátima e Álvaro Cunqueiro e presentan un prognóstico leve ou moderado.
Fontes hospitalarias precisaron que o cinco persoas que se atopan o centro Vithas Fátima, tres homes e dúas mulleres de entre 26 e 45 anos, foron ingresados en planta a cargo do servizo de Traumatoloxía. Ademais, un destes homes foi sometido a unha intervención cirúrxica e presenta un prognóstico grave, aínda que sen risco vital.
Así mesmo, outra das mulleres ingresadas neste hospital sufriu policontusións, unha fractura e ferida e erosións múltiples, aínda que o seu estado resulta menos grave. Os demais pacientes que permanecen no Hospital Vithas Fátima padecen policontusións, traumatismos, feridas e erosións en diversas partes do corpo, en especial nas extremidades, pero o seu prognóstico é leve.
O ferido que presenta unha maior gravidade foi intervido cirurxicamente no Hospital Álvaro Cunqueiro. Nestes momentos, atópase en reanimación e presenta unha evolución favorable. Os outros catro pacientes que permanecen en observación no servizo de Urxencias están pendentes de evolución.
O conselleiro de Sanidade, Julio García Comesaña, desprazouse este mércores aos hospitais vigueses para coñecer o estado dos feridos e agradecer o labor realizado polos servizos sanitarios. Deste xeito, valorou a coordinación e a eficacia dos profesionais na atención prestada aos feridos.
IMPLANTACIÓN DE SISTEMAS DE AVISO
Por outra banda, a Asociación Animalista Libera defendeu a implantación de sistemas disuasorios e de aviso xa operativos noutros países para evitar colisións con animais como a que causou este accidente.
De feito, insistiu en que estes métodos demostraron a súa eficacia para previr colisións, danos persoais e materiais nos últimos anos, polo que asegurou que o investimento público requirida para a súa instalación amortizaríase en pouco tempo.