InicioSucesosRyanair deixa desatendidos pola noite aos viaxeros dun voo Vigo-Madrid que se...

Ryanair deixa desatendidos pola noite aos viaxeros dun voo Vigo-Madrid que se atrasou 12 horas

Delegou nos afectados autoorganizar o transporte e aloxamento.

PUBLICADO O

- Advertisement -

Un voo que tiña previsto despegar do aeroporto de Vigo ás 23.30 horas deste pasado luns con destino a Barcelona sufriu un atraso dunhas 12 horas, deixando a decenas de pasaxeiros en terra, mentres que a aerolínea Ryanair delegou nos afectados autoorganizarse o seu propio transporte e aloxamento para pasar a noite.

Así, segundo publicaron diversos afectados as súas redes sociais, a compañía atrasou o voo en varias ocasións por causas operativas, ata que finalmente informounos de que non sairía ata as 10.00 horas deste martes (aínda que despois partiu pasadas as 12.00 horas).

Con todo, tal como denuncian, Ryanair avisoulles por unha mensaxe de texto que non había aloxamentos dispoñibles preto do aeroporto para pasar a noite, polo que lles “suxeriu” que se organizasen o seu propio transporte e aloxamento nun hotel e que gardasen os tickets, que serían pagos posteriormente.

Por todo iso, lamentaron a falta de explicacións e o “abandono” que sufriron, debido a que o aeroporto de Vigo non está aberto 24 horas, polo que sobre as 03.00 horas da madrugada tiveron que saír das instalacións.

Os pasaxeiros criticaron o “vergoñoso” trato recibido pola empresa e destacaron a existencia de persoas maiores e nenos entre os afectados, que tiveron que “buscarse a vida”, a pesar de que algúns deles non dispuñan de diñeiro para pagar os hoteis.

EXPLICACIÓNS DE RYANAIR

Pola súa banda, fontes de Ryanair consultadas por Europa Press explicaron que foi un “problema técnico menor” da aeronave o que causou o atraso durante a noite.

“Os pasaxeiros con reserva neste voo recibiron máis de 10 comunicacións por correo electrónico, SMS e PUSH, así como actualizacións posteriores a través da aplicación de Ryanair. Notificouse aos pasaxeiros o atraso, informóuselles das súas opcións e entregáronselles vales de refrescos”, reivindicaron.

Ademais, recoñeceron que “a pesar dos esforzos” da compañía por organizar aloxamento para os pasaxeiros, “a dispoñibilidade era limitada”, polo que se informou aos clientes de que tamén podían organizar aloxamento individual para o cal poderían reclamar os gastos na súa web. O voo finalmente partiu ás 12.30 horas deste martes.

RECLAMACIÓNS

Respecto diso, precisamente a asociación de consumidores Adicae esixiu a Ryanair que efectúe de forma inmediata a compensación adecuada aos pasaxeiros afectados.

“A asociación denuncia o incumprimento da normativa europea que protexe os dereitos dos consumidores ante atrasos ou cancelacións nos seus voos, ao non facilitar información algunha, nin comida nin bebida, durante a espera, e esquecendo a súa obrigación de buscar aloxamento e transporte para os afectados, que se viron forzados a buscar un aloxamento na madrugada, e sen alternativas viables debido ao peche nocturno do aeroporto”, criticou Adicae.

Así, pediu unha desculpa formal da empresa e “a máis alta compensación económica” establecida na normativa, que ascende a 600 euros por atrasos maiores a 4 horas, segundo indica.

ADICAE RECLAMA “REPARACIÓNS INMEDIATAS”

A asociación de consumidores ADICAE reclamou a Ryanair “reparacións inmediatas” para os viaxeiros afectados polo atraso de 12 horas nun voo Vigo-Barcelona deste luns.

A entidade esixiu á compañía “unha compensación adecuada para os pasaxeiros” e denunciou o incumprimento da normativa europea que protexe os dereitos dos consumidores ante atrasos ou cancelacións nos seus voos.

Respecto diso, lembraron que Ryanair non lles facilitou información algunha, nin comida nin bebida durante a espera, “esquecendo a súa obrigación de buscar aloxamento e transporte para os afectados, que se viron forzados a buscar un aloxamento na madrugada, e sen alternativas viables debido ao peche nocturno do aeroporto”.

ADICAE pediu á aerolínea unha “desculpa formal”, ademais de “a máis alta compensación económica” (600 euros para atrasos maiores de 4 horas, segundo a normativa). Tamén reclamou unha revisión dos seus procedementos “para evitar que situacións similares se repitan no futuro”.

Finalmente, fixo un chamamento a todos os afectados para interpor as oportunas reclamacións, ante a propia compañía e ante a AESA, e animoulles a contactar con ADICAE se necesitan asesoramento.

FALTA DE INFORMACIÓN E DE AXUDA

O voo que tiña previsto despegar do aeroporto de Vigo ás 23.30 horas deste luns con destino a Barcelona sufriu un atraso dunhas 12 horas, deixando a decenas de pasaxeiros en terra, mentres que a aerolínea Ryanair delegou nos afectados autoorganizarse o seu propio transporte e aloxamento para pasar a noite.

Así, segundo publicaron diversos afectados as súas redes sociais, a compañía atrasou o voo en varias ocasións por causas operativas, ata que finalmente informoulles de que non sairía ata as 10.00 horas deste martes (aínda que despois partiu sobre as 11.30 horas).

Ryanair avisoulles por unha mensaxe de texto que non había aloxamentos dispoñibles preto do aeroporto para pasar a noite, polo que lles “suxeriu” que se organizasen o seu propio transporte e aloxamento nun hotel e que gardasen os tickets, que serían pagos posteriormente.

Os afectados lamentaron a falta de explicacións e o “abandono” que sufriron, debido a que o aeroporto de Vigo non está aberto 24 horas, polo que sobre as 03.00 horas da madrugada tiveron que saír das instalacións. Así mesmo, criticaron o “vergoñoso” trato recibido pola empresa e destacaron a existencia de persoas maiores e nenos entre os afectados.

ÚLTIMAS

OPINIÓN.- “A hemeroteca do Faro de Vigo: un patrimonio que debe ser accesible a todos”

A hemeroteca do Faro de Vigo é un tesouro cultural e histórico que contén...

Tres excarcerados tras o choque de dous vehículos na A-55 en Mos

Tres persoas tiveron que ser excarceradas nun aparatoso accidente entre dous coches ocorrido na...

Condenado a 2 anos de cárcere e perda do carné por 4 anos o condutor novel que embestiu a unha motorista en Coruxo no...

O xulgado do Penal 2 de Vigo condenou á pena de 2 anos de cárcere ao...

O BNG anuncia unha batería de iniciativas contra a “inxusta exclusión” de Vigo como porto nodal

O BNG anunciou este venres unha batería de iniciativas contra a "inxusta e inxustificada"...