InicioMovementos SociaisInforme de ANPAS Galegas revela preocupacións sobre a dixitalización no ensino público...

Informe de ANPAS Galegas revela preocupacións sobre a dixitalización no ensino público en Galicia

Un 70% das familias expresan o seu descontento e unha clara resistencia a continuar co programa nos próximos anos, e apuntan a un incremento do gasto en libros de texto ao quedar fóra do fondo de empréstamo de libros

PUBLICADO O

- Advertisement -

A Confederación ANPAS Galegas presentou un informe revelador que analiza a percepción das familias dos centros públicos galegos acerca da dixitalización da educación e do programa E-Dixgal, unha iniciativa do Goberno galego para integrar as tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) na aula.

Este estudo foi motivado polas inquietudes manifestadas por nais, pais e titores legais sobre a efectividade destes recursos na aprendizaxe dos seus fillos. A través dunha enquisa dirixida a familias desde educación infantil ata o bacharelato, obtivéronse un total de 3.893 respostas.

Entre os achados máis significativos, destácase que o 77% das familias apoia que as escolas se encarguen de ensinar competencia dixital, especialmente en secundaria e bacharelato. Con todo, rexéitase que os recursos dixitais sexan o único medio de ensino, preferindo o seu uso combinado con outras metodoloxías didácticas. Ademais, as familias suxiren que estes recursos dixitais deberían servir para fomentar a creatividade na aprendizaxe, en lugar de centrarse en actividades de memorización.

En canto ao programa E-Dixgal, a maioría das familias (máis do 70%) sostén que non viu melloras na aprendizaxe nin na motivación dos alumnos, e a metade delas afirma non recibir información adecuada sobre os seus beneficios. Tamén se reporta unha insatisfacción coa formación docente proporcionada, cun 70% das familias expresando o seu descontento e unha clara resistencia a continuar co programa nos próximos anos.

O informe tamén aborda as dificultades económicas que conleva a implementación destes recursos dixitais, sinalando que un 30% das familias considera que o programa incrementa o gasto en libros de texto, e un 49% menciona a constante supervisión do uso do computador por parte dos seus fillos como unha carga adicional.

Cunha valoración xeral do programa que apunta cara á insatisfacción, ANPAS Galegas sostén que estes resultados deben ser un chamado a revaluar a estratexia actual de dixitalización na educación pública galega. Propón repensar un modelo máis adaptado á aprendizaxe colaborativa, personalizado e que fomente realmente o desenvolvemento integral dos estudantes.

Informe completo

ÚLTIMAS

O escritor porriñés Diego Giráldez García, Premio de Novela Blanco Amor con ‘As obras póstumas’

O escritor do Porriño Diego Giráldez García é o gañador do XLIII Premio de...

OPINIÓN.- Un Museo da Emigración Galega na Estación Marítima de Vigo: Unha débeda pendente.

A cidade de Vigo, actual motor económico de Galicia, foi durante case dous séculos...

O Porto de Vigo supera os 5 millóns de toneladas en tráficos a falta dun mes para pechar o ano

O Porto de Vigo logrou superar os 5 millóns de toneladas en tráficos a falta dun...

Xunta e Uvigo alíanse para crear unha ferramenta que identificará refuxios climáticos nos concellos

A Universidade de Vigo e a Consellería de Medio Ambiente e Cambio Climático asinaron un convenio...