InicioEconomíaStellantis e sindicatos comezan a negociar a reestruturación do emprego con ERTEs...

Stellantis e sindicatos comezan a negociar a reestruturación do emprego con ERTEs e EREs á vista

Todo elo debido á crise de microchips e as dificultades loxísticas que a compañía atravesa para mobilizar os vehículos fabricados na factoría de Balaídos.

PUBLICADO O

Stellantis Vigo comezou a negociar cos sindicatos un novo expediente de regulación temporal de emprego (ERTE), así como un novo expediente de regulación de emprego (ERE), debido á crise de microchips e as dificultades loxísticas que a compañía atravesa para mobilizar os vehículos fabricados na factoría de Balaídos.

Así o aseguraron este luns a Europa Press fontes sindicais pertencentes ao comité de empresa. Durante a reunión, que comezou ás 12.30 horas e tivo unha duración dunha hora e cuarto, constituíuse a comisión negociadora, constituída por 10 integrantes por cada parte; tamén se estableceu o calendario de negociación; e a empresa facilitou aos sindicatos a memoria xustificativa.

As mesmas fontes aseguran que o ERTE afectará a 5.037 traballadores durante 90 xornadas ata o 31 de decembro de 2023. Así mesmo, o ERE prevé a extinción dun máximo de 100 contratos para “reconducir excedentes de persoal”, segundo explicou Stellantis.

Así mesmo, haberá reunións a próxima semana, a primeira delas entre o luns e o martes, tamén o xoves, 12 de xaneiro, e o encontro que dará o visto e prace ás medidas será previsiblemente o xoves, 19 de xaneiro.

A decisión da multinacional coñecérona os sindicatos durante a reunión que o comité de empresa mantivo o pasado 19 de decembro, medida que agora tachan de “traumática”.

Un ERTE é unha medida traumática. É unha medida que nos está acompañando desde a última década. Non entendemos como en agosto de 2023 só nos confirmaron dúas semanas de vacacións porque igual necesitan producir máis vehículos, e iso só sucede cando hai alta actividade. É incongruente que se confirme con esta situación un ERTE. Non o compartimos, e máis tendo en conta as axudas que Stellantis recibe das administracións e os beneficios astronómicos que obtén a pesar das continuas paradas“, lamentaron fontes sindicais a Europa Press.

“O ERTE viámolo vir coa situación de inestabilidade que vivía a empresa. O ERTE é similar ao de 2022 e tentaremos mellorar todo o que se poida. Respecto ao ERE, era unha medida que estaban a demandar algúns talleres. Veremos que calado terá e de que forma se vai a desenvolver”, sinalaron a Europa Press outras fontes sindicais.

FOLGA INDEFINIDA EN DÚAS EMPRESAS AUXILIARES

Ademais, este luns arrincaron “folgas indefinidas” en dúas empresas que prestan servizos a Stellantis, elas son a empresa porriñesa TBSI, que fabrica pezas plásticas para automoción; e a compañía Avenir Conseil Formación ACF, con sede en Vigo, que presta servizos informáticos a Stellantis a nivel mundial.

ÚLTIMAS

Outro motorista, de 21 anos, morre tras chocar contra un coche en Gondomar

Un mozo, I.D.L. de 21 anos de idade, perdeu a vida na madrugada deste...

Outra vez retencións na AP-9 ao seu paso por Vigo por un accidente entre dous camións

Un accidente entre dous camións na autoestrada AP-9 ao seu paso por Vigo provocou longas retencións...

Catro anos de cárcere para un agresor sexual reincidente que agarrou as nádegas e bicou a unha menor nun portal de Vigo

A Audiencia Provincial de Pontevedra impuxo unha pena de catro anos de cárcere para...

Abel Caballero ve no novo expediente da UE “a gran ocasión” para lograr a gratuidade total da AP-9

O alcalde de Vigo, Abel Caballero, ve o novo expediente de infracción que a UE...