InicioEconomíaStellantis e sindicatos comezan a negociar a reestruturación do emprego con ERTEs...

Stellantis e sindicatos comezan a negociar a reestruturación do emprego con ERTEs e EREs á vista

Todo elo debido á crise de microchips e as dificultades loxísticas que a compañía atravesa para mobilizar os vehículos fabricados na factoría de Balaídos.

PUBLICADO O

- Advertisement -

Stellantis Vigo comezou a negociar cos sindicatos un novo expediente de regulación temporal de emprego (ERTE), así como un novo expediente de regulación de emprego (ERE), debido á crise de microchips e as dificultades loxísticas que a compañía atravesa para mobilizar os vehículos fabricados na factoría de Balaídos.

Así o aseguraron este luns a Europa Press fontes sindicais pertencentes ao comité de empresa. Durante a reunión, que comezou ás 12.30 horas e tivo unha duración dunha hora e cuarto, constituíuse a comisión negociadora, constituída por 10 integrantes por cada parte; tamén se estableceu o calendario de negociación; e a empresa facilitou aos sindicatos a memoria xustificativa.

As mesmas fontes aseguran que o ERTE afectará a 5.037 traballadores durante 90 xornadas ata o 31 de decembro de 2023. Así mesmo, o ERE prevé a extinción dun máximo de 100 contratos para “reconducir excedentes de persoal”, segundo explicou Stellantis.

Así mesmo, haberá reunións a próxima semana, a primeira delas entre o luns e o martes, tamén o xoves, 12 de xaneiro, e o encontro que dará o visto e prace ás medidas será previsiblemente o xoves, 19 de xaneiro.

A decisión da multinacional coñecérona os sindicatos durante a reunión que o comité de empresa mantivo o pasado 19 de decembro, medida que agora tachan de “traumática”.

Un ERTE é unha medida traumática. É unha medida que nos está acompañando desde a última década. Non entendemos como en agosto de 2023 só nos confirmaron dúas semanas de vacacións porque igual necesitan producir máis vehículos, e iso só sucede cando hai alta actividade. É incongruente que se confirme con esta situación un ERTE. Non o compartimos, e máis tendo en conta as axudas que Stellantis recibe das administracións e os beneficios astronómicos que obtén a pesar das continuas paradas“, lamentaron fontes sindicais a Europa Press.

“O ERTE viámolo vir coa situación de inestabilidade que vivía a empresa. O ERTE é similar ao de 2022 e tentaremos mellorar todo o que se poida. Respecto ao ERE, era unha medida que estaban a demandar algúns talleres. Veremos que calado terá e de que forma se vai a desenvolver”, sinalaron a Europa Press outras fontes sindicais.

FOLGA INDEFINIDA EN DÚAS EMPRESAS AUXILIARES

Ademais, este luns arrincaron “folgas indefinidas” en dúas empresas que prestan servizos a Stellantis, elas son a empresa porriñesa TBSI, que fabrica pezas plásticas para automoción; e a compañía Avenir Conseil Formación ACF, con sede en Vigo, que presta servizos informáticos a Stellantis a nivel mundial.

ÚLTIMAS

Familias e sindicatos manifestaranse para esixir profesores para alumnos ingresados en Saúde Mental no Cunqueiro: “Non nos queda outra”

Familias de Vigo planean unha manifestación para esixir á Xunta de Galicia profesores para alumnos ingresados...

Un accidente múltiple provoca colas quilométricas na AP-9 á entrada de Vigo

Un accidente múltiple, no que ata catro vehículos víronse implicados, provocou na tarde deste...

Un proxecto da UVigo realiza traballos na ‘raia’ para diminuír o risco de grandes incendios

O proxecto Firepoctep+, liderado pola Escola de Enxeñaría Forestal da Universidade de Vigo (UVigo),...

Convocada unha manifestación por Resposta Feminista polo 25N en Vigo para que “a vergoña cambie de bando”

Resposta Feminista, unha plataforma nada en Vigo coa vocación de convocar mobilizacións unitarias do...