Citroën prevé pechar 2022 cun incremento interanual da produción na planta de Stellantis en Madrid do 30% e ensamblar ao redor de 90.000 unidades, mentres que no total das fábricas do grupo en España calcula que a cifra de produción dos modelos da firma do dobre chevron pechará o ano ao redor das 250.000 unidades, asegurou o conselleiro delegado da firma, Vincent Cobée, en declaracións a Europa Press.
En canto ao resto das plantas de Citroën en España, Cobée sinalou que están “maximizando” a produción “todo o posible”, aínda que resaltou a incidencia do Covid e o seu impacto na subministración de microchips e os problemas vinculados á loxística na conxuntura económica global actual.
En canto á cota de mercado da marca automobilística francesa para este ano en España, o conselleiro delegado da empresa prevé que se manteña “polo menos” ao mesmo nivel que en 2021, é dicir, en torno ao 7%.
Cobée tamén incidiu en que, para Citroën, o mercado español é “case como a súa casa”, a pesar da orixe francesa da firma, dado que é o seu segundo mercado máis importante en todo o mundo.
Sobre a xestión da situación económica actual que afecta á cadea de subministración global e a outros elementos do sector do automóbil, o directivo sinalou que o principal reto nestes momentos está ligado á loxística, por encima da carencia de microchips, un problema este último que, ao seu xuízo, “está a desaparecer”.
Así, destacou que a pauta para lidar coa concatenación de crise dentro da compañía é a de “delegar” nos responsables que están sobre o terreo e que “tomen decisións”, dado que eles son os que están máis preto dos problemas e coñecen mellor o terreo e as circunstancias.