A dirección da factoría viguesa do grupo automobilístico Stellantis informou ao comité de empresa que é “bastante probable” que se poidan “intensificar” as paradas de produción a partir da segunda quincena de maio e durante o mes de xuño.
Así, este venres Stellantis Vigo trasladou á representación dos empregados a organización da produción para as próximas semanas, cando a planta ensamblará certos modelos concretos para poder xestionar o maior número de pezas dispoñibles e minimizar o impacto na actividade do persoal.
En relación coas previsións de produción para os meses de maio, xuño e xullo, a pesar de que Stellantis recoñeceu que os modelos ensamblados en Vigo “seguen tendo boa acollida” no mercado, as “dificultades” de aprovisionamento de pezas veranse agravadas pola nova onda de Covid-19 no sueste asiático, “con importantes bloqueos” no porto comercial de Xangai.
Isto afectará no curto prazo á cadea de subministración de semiconductores, segundo recoñeceu Stellantis Vigo, polo que prevé unha “intensificación” das paradas en maio e xuño, cunhas previsións actuais de inactividade de en torno ao 30% da produción no mes de xuño nos dous sistemas. “De manterse esta previsión, planificaranse como mínimo paradas para o final do período de xuño, atopándose esta circunstancia pendente de confirmación en todo caso coa maior antelación posible”, engadiu a empresa. En canto ás vacacións dos empregados, Stellantis Vigo confirmou que o centro de Balaídos pechará tres semanas no verán, desde o 26 de xullo ata o 15 de agosto.
RED ELÉCTRICA
Noutra orde de cousas, a CIG tachou de “hipócritas” á dirección de Stellantis, por pedir a Red Eléctrica de España que “de forma excepcional” conceda á fábrica unha estación de moi alta tensión. Petición que foi rexeitada.
“É curioso que, cando se trata de solicitar axudas públicas para os seus beneficios particulares, a nosa dirección coñeza o significado de excepcionalidade. Pero na CIG preguntámonos onde queda a excepcionalidade cando se trata de minimizar o impacto económico e social aos traballadores polos días de non actividade pola falta de compoñentes”, lamentou.
Todo iso despois de que se fixese público a solicitude de Stellantis Vigo a red eléctrica, onde se recoñecía que a factoría non cumpre o nivel de consumo que se contempla para a conexión á rede de moi alta tensión, pero pídese “excepcionalidade” para que lla concedan.