A Confederación de Empresarios da provincia de Pontevedra (CEP) lamentou este venres o “silencio” da Confederación Española de Organizacións Empresariais (CEOE) ante a “discriminación” do Corredor Atlántico de mercadorías, que reprochou ao ministro de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana, José Luís Ábalos.
Nun comunicado, a CEP lembrou que o ministro acudiu este xoves en Valencia a un acto en apoio do Corredor Mediterráneo durante o que o presidente da CEOE, Antonio Garamendi, “non defendeu a eficiencia, produción e riqueza do tecido empresarial do Noroeste de España”, nin avogou por “unha repartición equitativa dos investimentos para impulsar o Corredor Atlántico”.
Así mesmo, a confederación empresarial pontevedresa descartou que a aceleración do Corredor Mediterráneo sexa suficiente para activar todo o país.
Por iso, considerou “inadmisible” que Ábalos “asista a convocatorias nas que o presionan para acelerar a licitación e execución” das obras desta conexión que permanecen pendentes, dotadas con case 2.000 millóns nos Orzamentos Xerais do Estado (PGE) para 2021, mentres “ao Corredor Atlántico destínase unha partida inferior aos 68 millóns de euros”.
“Resulta paradoxal que os empresarios que apoian o corredor de Levante quéixense da lentitude coa que se licitan e se executan as obras, e do exceso de burocracia que levan, cando os empresarios que demandamos o impulso o Corredor Atlántico temos que conformarnos cunha partida pírrica e estudos de impacto”, manifestou a CEP.
Nesta liña, remarcou que a ampliación do Corredor Atlántico foi aprobada pola Comisión Europea en xuño de 2018, mentres que a conexión levantina “está apenas a cinco anos de que o seu trazado estea completo”.
Ademais, a entidade apuntou que se convidou ao ministro de Transportes a coñecer “sobre o terreo” o “músculo produtivo do Noroeste”, do que lamentou que “parece non ter noticias”, e o modo no que o Corredor Atlántico “pode potenciar o tecido empresarial, mellorar a súa competitividade e impulsar o desenvolvemento desta zona”.
Tamén incidiu en que o Corredor Atlántico de mercadorías representa unha “reclamación histórica” de Asturias, Galicia e provincias de Castela e León, así como o Norte de Portugal. Así, a CEP insistiu en que estas rexións aglutinan un tecido empresarial de “gran potencial” que carece de “unha conexión ferroviaria moderna” que permita a súa conexión con Europa.