A firma de moda Bimba y Lola rexistrou no primeiro semestre do ano unha redución nas súas vendas do 39,1%, o que achacou ao peche dos seus establecementos pola pandemia de COVID-19.
Fontes da empresa detallaron que a situación epidemiolóxica levou ao peche obrigatorio dos 277 puntos de venda dos que dispón a marca nos distintos países nos que opera.
Por outra banda, o crecemento da canle dixital da firma de moda acelerouse ata alcanzar unha suba do 86,2% durante o período no que as tendas físicas permaneceron pechadas.
Ademais, a empresa destacou que as vendas das súas tendas mostraron unha evolución positiva cada mes desde a súa reapertura. No entanto, recoñeceu que o impacto e os riscos da pandemia sobre o sector aínda son moi importantes.
Por este motivo, o grupo centrouse en realizar unha rápida adaptación á nova situación do mercado e en continuar o seu plan estratéxico. Deste xeito, aspira a que Bimba e Lola se consolide como unha marca global de referencia no seu segmento.