InicioEconomíaBimba y Lola reduce as súas vendas un 39,1% no primeiro semestre...

Bimba y Lola reduce as súas vendas un 39,1% no primeiro semestre do ano pola pandemia

A firma tivo que pechar pola Covid-19 277 puntos de venda en distintos países.

PUBLICADO O

- Advertisement -

A firma de moda Bimba y Lola rexistrou no primeiro semestre do ano unha redución nas súas vendas do 39,1%, o que achacou ao peche dos seus establecementos pola pandemia de COVID-19.

Fontes da empresa detallaron que a situación epidemiolóxica levou ao peche obrigatorio dos 277 puntos de venda dos que dispón a marca nos distintos países nos que opera.

Por outra banda, o crecemento da canle dixital da firma de moda acelerouse ata alcanzar unha suba do 86,2% durante o período no que as tendas físicas permaneceron pechadas.

Ademais, a empresa destacou que as vendas das súas tendas mostraron unha evolución positiva cada mes desde a súa reapertura. No entanto, recoñeceu que o impacto e os riscos da pandemia sobre o sector aínda son moi importantes.

Por este motivo, o grupo centrouse en realizar unha rápida adaptación á nova situación do mercado e en continuar o seu plan estratéxico. Deste xeito, aspira a que Bimba e Lola se consolide como unha marca global de referencia no seu segmento.

ÚLTIMAS

O PP afea a Caballero que se acorde das familias “só en ano electoral” e pide recuperar as axudas para libros

O grupo municipal do PP en Vigo reclamou este martes ao goberno local que...

A falta de visibilidade en Peinador obriga a regresar a Madrid a un avión con destino Vigo

A falta de visibilidade obrigou a regresar a Madrid ao piloto do voo de...

‘Romaría’: Carla Simón viaxa á ría de Vigo para reconstruír o pasado dos seus pais

A cidade de Vigo acolle este martes a preestrea do filme 'Romaría' (a estrea...

A Plataforma fronte á Masificación Turística pide unha moratoria de licenzas para VUT

A Plataforma fronte á Masificación Turística de Vigo e O Morrazo dirixiuse por carta...