As vendas do Grupo PSA alcanzaron o millón de unidades en todo o mundo no primeiro semestre deste ano, o que supón un descenso de case o 50% en comparación cos 1,9 millóns de vehículos que matriculou o consorcio francés no mesmo período do ano pasado.
Tal como explicou a compañía nun comunicado, estes resultados explícanse pola crise mundial do coronavirus, que obrigou á maioría dos cidadáns de todo o mundo a confinarse para evitar unha expansión maior do virus, o que implicou o peche de fábricas automobilísticas e de concesionarios.
“Os nosos equipos concentráronse na volta á normalidade neste período crítico, totalmente comprometidos na dinamización das súas vendas rendibles impulsadas por modelos cualitativos e moi competitivos”, subliñou o presidente executivo do Grupo PSA, Carlos Tavares.
Por rexións, en Europa as vendas do grupo recuperáronse con forza en xuño, multiplicando por dúas as unidades vendidas no ‘Vello Continente’ en maio e un 71% máis que en marzo, a pesar de que o mercado europeo caeu un 39% no primeiro semestre.
Neste contexto, PSA destacou que segue concentrado nos seus resultados de emisións de dióxido de carbono (CO2) e confirmou que prevé cumprir coa normativa europea a finais deste ano.
ORIENTE MEDIO E ÁFRICA
En Oriente Medio e África, a pesar da pandemia, as vendas do consorcio galo mantivéronse por encima das de 2019, cunha cota de mercado nesta rexión que se incrementou nun 46%.
Outros mercados como China ou América Latina, moi afectados pola pandemia, rexistraron cifras peores. En India-Pacífico o grupo aumentou a súa cota de mercado neste período, a pesar de que as súas vendas se reduciron un 14% (pero o mercado caeu un 27%).
Pola súa banda, en Eurasia o Grupo PSA incrementou as súas vendas no primeiro trimestre, o que axudou a conseguir no primeiros seis meses do ano unha cota do 0,4% en Rusia e do 8,9% en Ucraína.