A Deputación de Pontevedra e a Asociación de Cultivos de Baixo Miño (Acubam) poñerán en marcha unha campaña para impulsar a adquisición de plantas e flores de viveiros da zona e, no marco, crearanse selos de “calidade” e orixe.
A iniciativa foi presentada este luns en Tomiño e inclúe a creación dos selos como elementos promocionais, segundo recolleu a Deputación Provincial nun comunicado. Ademais, estes distintivos utilizaranse como elementos de sinalización que se instalarán en Garden Centers e florarías que vendan plantas e flores da comarca.
Así mesmo, gravarase un vídeo promocional de plantas e flores do Baixo Miño que abordará a súa relación coa mellora da calidade de vida das persoas para favorecer a súa adquisición. Tamén se impulsará a campaña nas redes sociais mediante anuncios en Facebook e Instagram con hashtags como #ConectaCoVerde, #PlantaDoBaixoMiño, #PonteEnFlor, #FloresDoBaixoMiño, #RodéateDeVida e #ViveEnColor.
Deste xeito, búscase paliar as consecuencias da crise sanitaria no sector, cuxo principal período de vendas e exportación coincidiu coa fase máis aguda da pandemia.
Durante a presentación, a presidenta da Deputación de Pontevedra, Carmela Silva, asegurou que o apoio aos viveiros representa o único modo de “manter o territorio” e o “futuro” dos seus cidadáns. Así, destacou que a campaña proposta representa unha iniciativa de “proximidade” para favorecer a adquisición de produtos locais.
Nesta liña, Carmela Silva chamou a apostar polo sector das plantas e flores, xa que, segundo explicou, a pandemia afectou de modo particular. Por iso, instou ás administracións que dispoñen de competencias neste ámbito a “pór recursos a disposición” desta actividade económica, que, segundo subliñou, “despois de moito tempo collía impulso”. Así, asegurou que o viverismo superará a pandemia e “sairá reforzado”, aínda que recoñeceu que “non será fácil”.
A presidenta da Deputación Provincial tamén recoñeceu o labor “fundamental” de moitas mulleres que traballan no sector, así como no crecemento económico.